أخبار الحوادث

مفاجآت من العيار الثقيل في القبض على بسمة حجازي ملكة جمال العشوائيات

احنا جايين نعلن لكم الخبر سيحزن الشباب، للأسف الشرطة على قبضت على ملكة جمال العشوائيات، المعروفة باسم بسمة حجازى، ومعها محمد حسام.نعم هي القتاة التي كانت بتظهر فى فيديوهات على فيس بوك بلبس شعبى وعباية سمرا.

البنت اتقبض عليها بتهمة الانضمام لجماعة ارهابية وواخده 15 يوم على ذمة التحقيق، ويمكن يتجدد ليها.عارفين أن كتير من منكم مش مصدقين أن البنت اتقبض عليها، خصوصا اللى اتفرج على فيديوهات ليها قبل كده.أما اللى لسه ميعرفوهاش، احنا فى التقرير ده جايين ليكم بشويه معلومات عنها نعرفكم بيها.

بسمة حجازي مشهورة على فيس بوك وتيك توك بإسم “وردة”.كانت بتطلع تعمل فيديوهات كوميدية هى واحد معاها أسمه محمد حسام.

أغلب الفيديوهات ضحك وهزار، وده اللى خلاها تتشهر على طول خلال فترة قليلة.من أول ماظهرت كانت بتلعب دور البنت الشعبية بحركاتها وتصرفاتها.

وكمان كانت بتلبس زيهم، وخصوصا العباية السمرا اللى مشهورة فى المناطق الشعبية، وده خلى الناس فى الأول يفتكرو أنها من منطقة شعبية فعلا.

لكن المفاجأة أن البنت طلعت من الإسكندرية وشغالة “ميك أب ارتيست”.وكمان عندها بيوتى سنتر فى إسكندريةبس هى كانت بتحب تمثل، وجربت فعلا في الفيديوهات اللى ظهرت فيها.

وعلمت زي الممثلين المحترفين وغير من لبسها وطريقتها في التعامل، لحد ما الناس اقتنعت، يمكن ده اللى خلاها تعرف تمثل فعلا دور البنت الشعبية.. لكنها اتقبض عليها في النهاية بسبب التمثيل كأنه قسم شرطة.

قولولنا رأيكم في الحملات اللي بتم للقبض على البنات اللي بتعمل فيديوهات على السوشيال ميديا دلوقتي وهل معها ولا لاء.

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى