فن و مشاهير

أنغام تخرج عن صمتها وتكشف السبب الحقيقي وراء خلافها مع أصالة

علقت الفنانة أنغام على اعتذار اصالة وكتبت: “شكرًا حبيبتي وأنا كمان أبادلك نفس المشاعر الحلوة، وعايز أقول إن اصالة شخصية جت مرة واحدة وأعرفها كويس من زمان وكنا قريبين وأصحاب أوي وحاسين ببعض شوية علشان متقاربين في السن وفيه ما بينا نفس الشبه وتقريبًا ما عشناش طفولتنا وتحملنا المسؤولية بدري والظروف اللي مرينا بها واحدة، وأنا بعذرها وتقديري ليها كفنانة عمري ما شوفتها إلا عظيمة وهي صوت ما لهوش شبه وشخصية على المسرح ملهاش شبه وهي تيجي مرة واحدة في العمر”.

أصالة وأنغام

وتابعت: “لما زعلت من أصالة الزعل كان كبير أوي من كتر ما كنت بحبها، لما يبقى حد أنت كنت حاطه في مكانة ومحافظ عليها يزعلك أو يسيء إليك الزعل بيبقى كبير، لما تحس إن حد غدر بيك الموضوع بيبقى صعب، لما حد يخبطك خبطة أنت مش منتظرها منه هنا بيكون الزعل على قد المحبة، ولإن أصالة شخص كبير من جوة وتقيل وعقلاني ومجنونة في نفس الوقت فهي عرفت تسيبني شوية وفي الآخر الغلاوة والاحترام باق حتى واحنا زعلانين”، لتعقب أصالة: “عمري ما سِبتك أنغام”.

كانت قد اعتذرت المطربة السورية أصالة، للفنانة أنغام، قائلة: “نغومة دائمًا عندها جديد وسبب وجودها هو التزامها، احنا انقطعنا عن بعض بس الود والمحبة والاحترام اللي عندي تجاهك ما انقطع ولا لحظة وأنا بحبك وبحترمك وبحب موهبتك وفخورة أن أنا وأنتِ مغنيين، وأفتخر جدًّا بمسيرتك”.

مقالات أخرى قد تهمك

أصالة تعتذر لـ أنغام أمام الجميع.. ورد مفاجئ من الأخيرة

مفاجأة عن مسلسل “حق عرب” للعوضي.. ما علاقة ياسمين عبد العزيز

ياسمين شرف

ياسمين شرف حاصلة على بكالوريوس إعلام جامعة القاهرة تقدير جيد جدا .. أعمل صحفية بقسم التحقيقات في جريدة تحيا مصر ، أهوى كتابة الروايات والرسم .

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى