فن و مشاهير

سعر ساعة محمد حماقي يثير الجدل.. رقم خيالي

أثار سعر ساعة النجم محمد حماقي، الذي ظهر بها خلال لقائه في برنامج بودكاست بيج تايم للإعلامي عمرو أديب، حالة كبيرة من الجدل.

محمد حماقي
محمد حماقي

وظهر محمد حماقي، خلال الحلقة إطلالة كاجوال بسيطة، T-Shirt أبيض وVest أسود، ونسقهم على ساعة أنيقة من دار Audemars Piguet، من طراز Royal Oak Offshore، جسد الساعة مصنوع من السيراميك الأسود، أما الإطار مثبت من الذهب الوردي عيار ١٨ قيراط وحامي الأزرار، مينا من اللون الرمادي.

ويصل سعر ساعة محمد حماقي إلى 54 ألف دولار، أي ما يعادل 2 مليون ونصف المليون جنيه مصري.

وكان كشف حماقي، خلال الحلقة عن وصيته لابنته فاطمة بعد وفاته، خلال لقائه في برنامج بيج تايم الذي يقدمه الإعلامي عمرو أديب.

وقال حماقي: فاطمة بنتي أحلى حاجة حصلتلي وكنت بسمع قبل ما أخلف إن أقوى حب هو حب الأب لأولاده بس ماكنتش متخيل الإحساس وهو أقوى من الوصف ودخلت العمليات عند ولادتها وحسيت ساعتها كأنه شريان جديد واتفتح.

وتابع: فاطمة بنتي بتقول للناس أنا ببايا حماقي بس بتقول لي بابا وبعد 4 سنين من ولادتها بقت العلاقة قوية بينا وبتلعب كورة وأهلاوية زي بس مش بالعافية.

وأكد: قولت محدش هيتجوز بنتي غير لما أموت ابقوا جوزوها ولا يمكن أديها لـ راجل وأنا أوحش من عادل إمام في فيلم عريس من جهة أمنية في الحتة دي، وعارف إنه غلط بس أنا هعمل كده.

وأوضح: التحديات اللي قابلتني في مشواري إني كنت بدخلها وأنا عندي يقين إني هكسب، معقبًا: طلع عين اللي جابوني في المزيكا واشتغلت في كل حاجة، وكنا بنغني في أفراح وسط السطوح وأخويا لما كان يبقى عنده رحلة في الجامعة كنت باخد الفرقه ونروح نغني ببلاش عشان الناس تسمعنا واتعلمت من ده كله بضمير.

اقرأ أيضًا: إصابة 7 أشخاص في حادث مروع بالطريق الأوسطي

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى