آخر الأخبار

إبراهيم حسن يهين مرتضى منصور بـ«إيحاءات إباحية»: «اتخربق وبيحب يتمرجح»

يبدو أن النجم إبراهيم حسن مدير الكرة بالنادي المصري، قرر ألا يصمت أكثر من ذلك على إهانات المستشار مرتضى منصور رئيس نادي الزمالك، حيث أهانه أمام الجميع، وردد تصريحات جريئة بكلمات حادة ومهينة في حق رئيس النادي الأبيض.

وقال إبراهيم حسن، خلال مداخلة هاتفية له ببرنامج “كورة بلدنا”، المذاع عبر فضائية “الحدث اليوم”، مع الإعلامي عبد الناصر زيدان: “مرتضى منصور عيل مالوش لزمة، وبيحب يهزق نفسه”.

وأضاف: “مرتضى عمال يتهزق من الكبير والصغير، وجاب ناجي الزمالك الأرض، وأنا بوجه رسالة لرئيس الجمهورية وبقوله ليه الشخص ده مستمر كده وهل هيفضل يغلط في كل الناس واحنا ساكتين”.

وتابع: “أنا بفكره بس لما اتقفل عليه الأوضة أيام ما كنا في الزمالك أنا وحسام، وفضل ساعتها بصرخ زي الحريم ويستنجد بالناس، هو عايز إيه نروح نقفل عليه الأوضة تاني، هو شكله خلاص بقى بيحب الصريخ”.

وأكمل: “مرتضى بيتكلم عن البلطجة وهو أصلًا دي السمة بتاعته، واحد اتسبب في موت ناس كتير في الزمالك 22 شاب، واتسبب في سجن الشباب في الزمالك، وشارك في موقعة الجمل، وجاي يتكلم عن البلطجة”.

واستطرد: “أنا بقول للرئيس هل مرتضى هيفضل يغلط في الناس ومحدش هيربطه، أنا بالنسبالي مفيش مشكلة أنا قلتله هروح ألطشك، بس المشكلة إن هو عنده أحفاد، وأنا زعلان إن حفيد منهم يسمع إن جده اتهزق ولا اتضرب”.

وأضاف: “أنا قلتله مليون مرة، أنا وحسام حسن وإبراهيم حسن خط أحمر، علشان هاجي ألطشك 700 قلم على وشك، واللي هيفلت من الـ700 هيبقى على واحد من ولادك”.

واختتم بإيحاءات خارجة: “مرتضى أصل عنده مشكلة كبيرة من ساعة ما دخل السجن واتخربق هناك، وبقى بيحب المراجيح، وهو عايز المرجيحة بتاعتي”.

أحمد سالم

أحمد سالم، خريج كلية تجارة قسم محاسبة، بدرس حاليا فى المعهد العالى للسينما‎ اشتغلت في مواقع اون لاين كتير وبكتب مقالات بشكل محترف، بحب المزيكا والافلام والمسلسلات الاجنبي.

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى