فن و مشاهير

بسمة وهبة تبرئ زوجة حسن شاكوش وتفجر مفاجأة مدوية

فاجئت الإعلامية بسمة وهبة، الجمهور الساعات الماضية، بتصريحات مثيرة عن أزمة مطرب المهرجانات حسن شاكوش وزوجته ريم طارق.

وحرصت بسمة وهبة على تبرئة ريم طارق من تصريحات زوجها الأخيرة، بشأن عدم علمه بزواجها السابق، وذلك خلال لقائها مع برنامج ET بالعربي.

بسمة وهبة تفجر مفاجأة مدوية

وقالت بسمة: “في كلام بيدين ريم وأنا هبرأها منه، بيتقال إنها كذبت في إنها كانت متزوجة قبل حسن، لأ ريم مكذبتش”.

وتابعت: “الناس قالت إن حلقة شاكوش وريم طارق فيها خراب بيوت، وأنا فعلا قولتلهم في الحلقة اللي بيقولوا شيخ العرافين ده خراب بيوت”.

وأشارت بسمة وهبة: “في حاجات كمان اتشالت في المونتاج واتخنقت مع شيخ العرافين وقولتله أنت كدة بتخرب البيوت والناس بتهاجمني أنا.”

 

View this post on Instagram

 

A post shared by ET بالعربي (@etbilarabi)

وأكملت: “لو أنا السبب في طلاقهم زي ما الناس بتقول كانوا خرجوا من الحلقة واتطلقوا في ساعتها، مكنوش استنوا لبعد رمضان والعيد والفترة دي كلها.”

كما وجهت بسمة وهبة رسالة لحسن شاكوش قائلة: “عايزة أقول لحسن أكيد أنت كنت عارف إن ريم كانت متجوزة قبلك، هي أصلا كانت رافعة قضية على جوزها السابق فـ أكيد دي حاجة مش هتستخبى عليك، وحسن داير يعني مش ممكن واحدة تضحك عليه وتفهمه إنها آنسة وهي كانت متجوزة.”

وفي وقت سابق، شنت ريم طارق، زوجة مطرب المهرجانات حسن شاكوش، هجوم ناري عليه، الساعات الماضية، وذلك في منشور عبر خاصية «ستوري» على حسابها في «إنستجرام».

وكتبت ريم طارق: «ازاي واحد ضحك على ستات كتيرة من بلدان كتير ووعدهم بالجواز وتيجي ريم بنت الجيران واللي بتقول إنك مربيها وكبرت قدام عينيك ومتعرفش إنها منفصلة؟».

وختمت: «إحنا مش أغبياء يا أستاذ شاكوش ويا ريت تحترم ذكاء جمهورك».

اقرأ ايضا:

محامية زوجة حسن شاكوش تكشف طبيعة مرضها لأول مرة

 

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى