فن و مشاهير

مفاجأة عن الفنانة الشهيرة التي كانت سبب طلاق ريم طارق وحسن شاكوش

ريم طارق هددت طليقها حسن شاكوش في رجولته وقالت إنها لن تسكت وإنه معيوب ولما خلص منها تقول عليه إنها وجدته مع واحدة ثانية في عز الظهر في رمضان بعد 4 أيام من زواجهم.
لكن المفاجأة الأكبر اللي كشفتها هي علاقته بفنانة شهيرة جدًا والي كان بيروح لها في نهار رمضان؟ بس يا ترى مين هي الفنانة دي؟ وإيه اللي حصل لما قفشته معاها؟.. كل دي تفاصيل هتعرفوها معايا في الفيديو ده.

حياة حسن شاكوش وطليقته ريم طارق كانت على نار من أول ما اتجوزوا ولحد دلوقتي.. الناس كانت مستغربة إن شاكوش طرد ريم مراته من بيتها بعد أيام من جوازهم والكل قال ده بيركبوا التريند بس طلع في كواليس وأسرار ورا الحكاية لدرجة إنهم وصلوا للمحاكم والاقسام وكلنا اتفاجئنا إن شاكوش اداها القاضية وطلقها غيابي.. لكن إيه اللي حصل في النص ما بين الجواز والانفصال؟.

فضايح حسن شاكوش

ريم طارق تعبانة ونفسها تقول لكل الناس على كل حاجة حصلت بس أخلاقها متسمحش إنها تفضح بني آدم ربنا ستره وكمان مقدرش تشيل الذنب ده.

الموضوع كبير ومش هتقدر أحكيه.. بس ده ميمنعش إنها اتحملت اللي محدش يقدر يتحمله من رابع يوم جواز وبتشوف كل يوم قصة وموضوع وحاجات وحشة لدرجة إنها شافت أبشع حاجات ممكن حد يشوفها.. قالت الكلام ده من هنا وعلى الهوا كملت مسلسل الفضايح وقالت اللي الكل عاوز يسمعه.

ريم مقالتش كفاية إني قولت عليه معيوب وهددته في رجولته لأ؟ ده في اللي أكتر من كده.. ريم متقصدش معيوب في الموضوع اللي بالي بالك لأ هي شايفة إنه كسر بخاطرها وقلل منها جامد وهي كانت مستحملة بلاويه.

ريم اختارت أوحش حاجة ممكن تخلي سمعة حسن شاكوش في الأرض والجمهور يكرهه وقالت إن من رابع يوم جواز والدنيا مش حلوة وسابها وطلع على العين السخنة وقعد ياكل مع فنانة مشهورة ولما رجع البيت اكتشفت الرسايل اللي بينهم وكانت االفنانة بتقوله وصلت بالسلامة يا حبيبي؟ وكل ده كان في نهار رمضان.

ومش كده وبس استنوا دي الفنانة دي في يوم تاني كانت مع شاكوش وضحكت بصوت عالي كده عشان توصل رسالة لريم إنها مع جوزها.. وفضلت على الحال ده طول رمضان لحد ما خلاص جابت آخرها وبيتها اتخرب.

وده كان أكبر سبب للانفصال.. ده غير بقى إن شاكوش عايرها بالتعب اللي هي بتعاني منه ودي كانت أكبر ضربة ليها وشافت وقتها إن دي مش أخلاق ولا رجولة.

لكن يا ترى مين الفنانة دي؟.. ريم طارق قالت مواصفات قريبة بالفعل من فنانة شهيرة لأنها قالت أن الفنانة دي اشتهرت الفترة الأخيرة بأنها تعبانة وبتعمل عملية وكمان قالت أن الحرف الثالث في اسمها هو حرف الرة.

طبعا الجمهور ربط المواصفات دي ببعض وقال إنها تنطبق بالفعل على ممثلة شهيرة وكانت متصدرة التريند الفترة اللي فاتت بتعبها والعملية اللي عملتها وكاننت مفاجأة أنها تكون هي اللي على علاقة بشاكوش.

ريم طارق في النهاية انفصلت عن شاكوش خلاص لكنها في نفس الوقت قالت بلاوى اللي كان بيعملها مع فنانة شهيرة.. وقالت أنها مش عايزة تقول على بلاوي ليه تاني مع مشاهير غيرها وده اللي عمل حاجة كبيرة من الجدل.

شاركونا برأيكم في التعليقات يا ترى عرفتوا مين هي الفنانة الشهيرة اللي أغلب الجمهور عرفها؟ وهل ممكن حقيقي تكون على علاقة بشاكوش؟

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى