فن و مشاهير

بتأجر لجان عشان تهاجمني”.. مي عمر تفضح فنانة على الهواء

تحدثت الفنانة مي عمر عن مهاجمة أعمالها من قِبل إحدى الفنانات، مرادفة: “ربنا يكرم الناس كلها وأحسن حاجة الواحد يركز في شغله ونفسه ويبقى أفضل من كل حاجة، ويطور من نفسه طول الوقت، ويقدم عمل أحسن من اللي فات، ويشتغل على نفسه أحسن من أنه يشتغل ويدمر اللي حواليه”.

وقالت عمر، خلال استضافتها ببرنامج “أسرار” مع الإعلامية أميرة بدر المذاع على قناة النهار، مساء الإثنين: “أنا عارفة الشخصية دي واتقالي هي مين، وناس من اللي بيقبضوا فلوس قالولي كده، والحاجات دي كلها بتبقى معروفة”.

وأضافت: “أنا بحاول أركز في نفسي، لكن تصرفاتها بتضايقني، لأني بلاقي كلام غريب وهجوم بيتقال عن حاجة معينة ومش مفهوم، وزمان كنت بتضايق اوي وبعد كدا بطلت لأن ربنا بيعوضني ومديني حاجات كتير حلوة، ومحدش بيقدر يقف مع ربنا”.

برنامج “أسرار” تقدمه الإعلامية أميرة بدر على شاشة النهار يومياً خلال شهر رمضان، في تمام الساعة التاسعة والنصف مساءً، تستضيف من خلاله عدد من نجوم الفن والرياضة والسياسة في مصر.

مقالات أخرى قد تهمك

لفظ خارج في مسلسل “حق عرب” يشعل مواقع التواصل

لن تصدق كم يبلغ أجر أحمد السقا وباسم سمرة في برنامج “رامز جاب من الآخر”

ياسمين شرف

ياسمين شرف حاصلة على بكالوريوس إعلام جامعة القاهرة تقدير جيد جدا .. أعمل صحفية بقسم التحقيقات في جريدة تحيا مصر ، أهوى كتابة الروايات والرسم .

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى