فن و مشاهير

هذه الطفلة أصبحت مشهورة الآن وتزوجت 9 مرات.. «لو ركزت هتعرفها»

 

 

تداول رواد مواقع السوشيال ميديا صورة للراقصة دينا وهى صغيرة، وكانت قد أطلقت دينا العديد من التصريحات حيث قالت الراقصة دينا إنها تزوجت 9 مرات، وإنها تعتبر إن هذا الرقم قليل بالنسبة لها.

وقالت الراقصة دينا في تصريحات تلفزيونية عبر برنامج “كلمة أخيرة” المذاع عبر فضائية “ON” وتقدمه الإعلامية لميس الحديدي إن الزواج 9 مرات رقم قليل، خاصة إن الراقصة الشهيرة الراحلة تحية كاريوكا تزوجت 13 مرة وهي تنتافس معها في هذا الشأن.

وعن أقل مدة زواج قالت دينا: “أقل جوازة قعدت سنة، أما أكثر فترة زواج كانت 5 سنين وشوية، وزوجي سامح ربنا أراد أني أقعد معاه سنتين بس”.

وأضافت: “وأكتر حد حبيته شخص مش معروف ومكملناش مع بعض عشان الظروف وعشان مهنتي صعبة”.

وعن أسباب انفصالها أكدت الراقصة دينا أن بعض الخلافات مع زيجاتها يرجع إلى مهنة الرقص، لافتةً إلى أنها تفضل مهنة الرقص على الحياة، قائله: “ببدي مهنة الرقص على الحياة ودي وجهت نظري”.وأردفت: “لو أنا اتنازلت عن حاجة بحبها، هطلب في المقابل حاجات كتير محدش هيقدر يعملها، حرام أظلم حد وهقول يعوضني لأن محدش هيعرف يعوضي”.

واستطردت: “لو سبت الرقص مش هبقى دينا هبقى واحدة تانية مكسورة، متاخد منها حاجة بتحبها، زي الأم اللي متاخد منها ابنها”.

 

وتابعت: “محدش هيعرف يعوضني عن الرقص، وأنا بقول حاجتين أساسيين قبل الزواج وهما أول حاجة مش هسيب الرقص، تاني حاجة لما تزهق ماتبصش لحد تعالي قولي وأنا همشي”.

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى