فن و مشاهير

ريهام حجاج تكشف سبب تعرضها لهجوم عقب زواجها من طليق ياسمين عبد العزيز

تحدثت الفنانة ريهام حجاج عن الهجوم الذي تتعرض له وما يكتب عنها عن وجود خلافات بينها وبين زملائها الفنانين، موضحة أن هناك حروبا ضدها منذ زواجها من رجل الأعمال محمد حلاوة، طليق الفنانة ياسمين عبدالعزيز.

وأكدت ريهام حجاج خلال لقائها في برنامج «كواليس» من تقديم لينة الطهطاوي عبر إذاعة وقناة «نجوم FM» أنها تحب التعبير عن مشاعرها وتقدير زملائها الذين يشاركونها بطولة أعمالها والحديث عنهم، لكن بسبب الحروب ضدها يتم تصدير صورة مغايرة للجمهور.

سبب الهجوم على ريهام حجاج

وقالت ريهام حجاج: «اتعرضت لحروب كبيرة جدا في حياتي بعد جوازي وكان من الحاجات اللي اتحاربت بيها كل المزايا بتاعتي، مش بقول إني كلي مزايا أنا فيا عيوب ومميزات زي أي بني آدم، كان في افتراءات وحاجات كتير وأنا مطلعتش رديت، الرد جاء أن كل حد اشتغلت معاه رجعت اشتغلت معاهم تاني، والسنة دي بشتغل مع كاست جديد وكلهم أصحابي، رحاب الجمل أختي وسلوى خطاب بحبها جدا، أستاذ خالد الصاوي يعرفني من أول ما ظهرت وهو أخ وصديق».

وتابعت ريهام حجاج: «بيكون في علاقات بتتراكم في حياتك والعشرة بتاعة فترة التصوير اللي بتكون طويلة دا بيخلق علاقات إنسانية بتكمل معانا بعد ما التصوير يخلص، وبحب إني أعبر عن مشاعري خاصة لما بنعمل حاجة حلوة بكون فخورة، بحب أعبر عن مشاعري للزملاء، و99% كنت بحب كل الزملاء اللي اشتغلت معاهم ومرة واحدة م

مقالات أخرى قد تهمك

لو هيمسحوا تاريخك كله ويسيبولك حاجة واحدة هتختار ايه؟.. رد غير متوقع من محمد سامي

اتغدر بيا.. ريم البارودي تكشف مفاجأة مدوية عن كواليس حلقتها مع ريهام سعيد

ياسمين شرف

ياسمين شرف حاصلة على بكالوريوس إعلام جامعة القاهرة تقدير جيد جدا .. أعمل صحفية بقسم التحقيقات في جريدة تحيا مصر ، أهوى كتابة الروايات والرسم .

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى