فن و مشاهير

العوضي غار منك بسبب “ونحب تاني ليه”؟.. رد مفاجئ من كريم فهمي

تصدر الفنان كريم فهمي، مؤشرات التريند، الساعات الماضية، بعد تصريحاته الجريئة خلال حلوله ضيفا مع  الإعلامي علي ياسين في برنامج كتاب الشهرة.

وخلال اللقاء، أجاب كريم فهمي على سؤال هل شعر الفنان أحمد العوضي بالغيرة منه وقت  مسلسل “ونحب تاني ليه” وتعاونه مع الفنانة ياسمين عبد العزيز؟.

العوضي غار منك بسبب “ونحب تاني ليه”؟.. رد مفاجئ من كريم فهمي

وقال فهمي: “أحمد العوضي صاحبي وأخويا وكان بيجلنا التصوير وقت “ونحب تاني ليه” هو راجل لطيف معرفش كان بيغير ولا لأ بس هو فنان كبير وفاهم الشغلانة بتاعتنا وفي الأول والآخر بجد ياسمين عبد العزيز أختي، هي أه جميلة وفنانة جميلة وشكلها جميل لكن هي جدعة”.

وتابع كريم فهمي: “ونحب تاني ليه، نقطة تحول في حياتي نقلة كممثل وعند الجمهور، وياسمين عبد العزيز نجمة كبيرة واديتني من نجوميتها”.

وأكمل كريم فهمي: “كل الناس كانت بتقولي وبتقولها إنتوا مش هتعرفوا تتعاملوا مع بعض لأن هي شخصيتها قوية وأنا شخصيتي قوية، لكن بالعكس إحنا أصدقاء ومحصلش أي خلاف في الكواليس نهائي طول المسلسل، إحنا مش ثنائية مع بعض ومش لازم نقدم حاجات تانية مع بعض”.

وخلال اللقاء كشف كريم فهمي، عن موقفه من المساكنة، مشيرا إلى أنه مر بهذه التجربة في صغره في إحدى علاقاته قبل الزواج.

وأضاف: “أكره المجاهرة بالمعصية، ومش هعمل نفسي متدين، لكن أنا بكره المجاهرة بالمعصية”.

وتابع: “ممكن أكون بعمل حاجات غلط بس مش لازم أقولها على الهوا، و80% من الشباب أكيد عدوا بالمرحلة دي، وأنا طبعًا كنت منهم، وأنا في سن أصغر”.

اقرأ ايضا:

“مش هعمل نفسي متدين”.. كريم فهمي يفجر مفاجأة عن تجربة المساكنة

 

 

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى