آخر الأخبار

مفاجأة عن مرتكبي الفعل الفاضح على الكوبري والعقوبة التي تنتظرهم

ماذا حدث فوق الكوبري في عز الضهر؟ هذا أكثر سؤال الناس تسأله على السوشيال ميديا في الوقت الحالي بسبب الفعل الذي عمله شاب مراهق في بنت على الكوبري أمام الناس في عز الضهر.

الفيديو اللي انتشر للشاب وهو مع البنت كان حديث الناس.. لكن القصة اتاري وراها مفاجآت كتيرة.. عن إزاي قدر يعمل كده؟ وياترى طلعوا مين؟ وإيه مصيرهم؟.. مفاجآت كتيرة نكشفها في التقرير التالي:

حالة كبيرة من الجدل انتشرت الساعات اللي فاتت مع ظهور فيديو عن شاب وبنت في سن المراهقة وهما قاعدين على أحد الكباري في عز الضهر لكن وسط الكلام الكتير واللي بيحصل الشاب الصغير قام وباس البنت وبعد كده عمل معاها أفعال غير أخلاقية في الوقت اللي كان فيه احد الأشخاص بيصوروا والولد بيعمل كده في البنت قدام كل الناس.

الشخص اللي صور الفيديو راح منزله على السوشيال ميديا عشان يوري الناس اللي حصل وفجأة تحول الفيديو إلى حديث الساعة والناس كلها بتتداوله والشاب المراهق بيعمل أفعال غير أخلاقية في البنت قدام كل الناس والناس مستغربة إن اللي بيحصل ده مكانه في أوضة النوم مش أنه يحصل في الشارع لاء وكمان في عز الضهر قدام كل الناس.

حالة الجدل الكبيرة اللي حصلت بسبب الفيديو ده خلى الأجهزة الأمنية تتحرك وفي غضون ساعات كانت الشرطة قدرت تمسك الشاب والبنت المراهقين وعملت التحريات عن الواقعة اللي كشفت فيها مفاجآت كتيرة.

أبرز المفاجآت اللي كشفتها التحريات أن الولد والبنت طلعوا قاصرين ولسه مكملوش السن القانوني لأنهم لسه في الثانوية العامة.. مش بس كده لكنه أن البنت طلعت اكبر من الولد كمان، لأنها من مواليد 2004 وهي في سنة تانية ثانوي أما الولد فهو مواليد سنة 2005 وهو لسه في أولى ثانوي.
كمان التحريات كشفت مفاجأة عن هويتهم وأنهم من منطقة الشرابية في القاهرة وهما جيران وكانوا يعرفوا بعض.. مش بس كده لكن طلع المكان الخاص بالكوبري هو كوبري الخلفاوي في شارع شبرا مصر.

بعد القبض على الولد والبنت اعترفوا باللي عملوه وأنهم استنوا لما لقوا الكوبري فضي وراح بايسها في البداية ولما الموضوع اتطور عملوا الأفعال غير الأخلاقية اللي حصلت على الكوبري في عز الضهر.

طيب يا ترى إيه مصيرهم؟
وفقًا للي قاله ناس كتيرة من خبراء القانون بعقوبة ارتكاب فعل غير أخلاقي في الطريق العام هي الحبس لمدة سنة مع غرامة 500 جنيه.. ولكن بما أنهم لسه قاصر هيكون مصيرهم الإصلاحية لمدة سنة عشان تكون دي نهاية الواقعة اللي قلبت مصر النهاردة.

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى