أخبار الحوادث

بعد تأييد حبسها لمدة سنة..اعترافات صادمة لفتاة التيك توك موكا حجازي

موكا حجازى صاحبة الفيديوهات على التيك توك أخذت سنة حبس، وهذا بعد الاعترافات الصادمة التي قالتها البنت، أولها أن والدها وأمها منفصلين من وهى طفله، ومن وقتها وأمورها ليست تمام، وكشفت عن تفاصيل كثيرة أخرى كانت السبب في أنها تدخل سكه الغلط.

مين هي موكا حجازى؟ .. وايه علاقة مرات أبوها بدخولها في سكه الغلط؟ .. كل ده وأكتر هنعرفه مع بعض في الفيديو ده.
بنت لسه صغيرة في بداية شبابها والعمر كان لسه قدامها، وللأسف مشيت في سكه الغلط والمحكمة النهاردة قالت أنها عملت أمور مش كويسه في حياتها مع شباب وكان الحكم عليها أنها تاخد سنه حبس في حكم نهائي لا يجوز الطعن عليه.

على حسب كلام البنت قدام النيابة واعترافاتها فا البنت وللأسف عملت أمور مش كويسه خالص طول حياتها، كانت ماشيه في سكه الغلط والفيديوهات الخارجة اللى مجتمعنا بيرفضها وكذلك القانون، ده بخلاف ان الدين أصلا بيرفض كده تمام.

موكا ووفق اعترافتها اللى قالتها قدام النيابة ونقلها عن موقع بصراحة الإخباري، فاموكا في الأصل ما اسمهاش موكا أسمها الحقيقى نانسى، وهى بنت أبوها وأمها انفصلوا عن بعض ومن هي لسه بنت صغيرة خالص ماتعرفش عن الدنيا حاجة ولا لقت حد يعلمها ويقومها.

موكا أبوها أتجوز بعد أمها واحده تانيه، الست التانيه كانت كرهاها جدا جدا، ولما ده حصل والست الغريبة ده كرهتها قوى كده.

موكا أخدت نفسها في الأول وراحت عاشت عند أمها، وللأسف على كلامها أمها كمان كانت بتعاملها بشكل مش كويس خالص، كانت بترمى هدومها في الشارع، وحاجة اخر بهدله خالص.

وبعد اللى حصل ده موكا وعلى حسب كلامها فاض بيها الأمر خالص وقررت أنها تسيب البيت، ولأجل حظها السىء جدا راحت عند أصحاب ليها بنات كانت عرفاهم من النت واصحابها دول كانوا سيئين جدا، سيئين هنا بالمعنى اللى انتم فهمتوه واحنا مش قادرين نقوله لأنه بشع واحتراما ليكم مش هنقول اللفظ، بس أنتم كدها أكيد فهمتوا.

موكا، البنت الصغيرة اللى لسه فى العشرينات من عمرها للأسف بقت مش بنت بنوت، وعملت حاجات مش تمام مع صبيان ورجاله كبار أكتر من 5 مرات، وعلى حسب كلامها الـ 5 مرات دول كانوا مع 10 أشخاص، إزاى ماحدش يسأل ولا يهتم لأن البنت موقفها سئ جدا وبتمر بظروف أسوأ مايكون ونتمنى يعنى من ربنا يعفو عنها ويهديها للصواب لأنها بنت صغيرة ومكانتش تستاهل كل اللى حصل معاها ده، دى بنت ياناس لسه فى العشرينات من عمرها، يعني ما كبرتش وعقلها لسه صغير ماتعرفش حاجه في الدنيا.
امتى بالظبط النيابة عرفت بموكا ومين بلغ عنها ؟

على حسب ما موقع تحيا مصر بيقول فا اللى بلغ عن موكا أول مره وعرف النيابة بيها كان محامى مشهور، مقالوش أسمه أيه بس هوا اللى فتح عليها طريق المحاكم، من رأيكم اللى عمله صح ولا لا غلط ؟ .. أكتبوا رأيكم في التعليقات.

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى