آخر الأخبار

شاهد.. أول تعليق لأحمد حسام ميدو على «فضيحة» الفيديو ويتوعد لمسربه

خرج المدير الفني السابق لنادي الزمالك “أحمد حسام ميدو” عن صمته واعتذر للجمهور، وذلك بعدما تم تسريب فيديو بالأمس ظهر فيه مع الرباعي المشارك في ستوديو تحليل مباراة مصر والبرتغال على القناة الناقلة للمباراة وهم يتحدثون وليس ع الهواء واحتوى الفيديو على ألفاظ خارجة.

واعتذر ميديو عبر حسابه الشخصي على موقع التدوينات القصيرة “تويتر” قائلًا:”‏إمبارح اتسرب فيديو واحنا قاعدين في الفاصل بنعتذر طبعا لكل الناس على كل لفظ خارج فيه.. وإن شاء الله هنجيب الخائن للأمانة في أسرع وقت ممكن.. أكيد مش ذنب أى حد أنه يسمع الألفاظ دى!!”.

أول تعليق لأحمد حسام ميدو على «فضيحة» الفيديو
أول تعليق لأحمد حسام ميدو على «فضيحة» الفيديو

وأضاف ميدو: ‏”أما عن الشباب اللي عايشه الدور ومصدومين من الألفاظ وكده، وكانوا فاكرين إن إحنا وإحنا بنتكلم مع بعض بنبيع سبح وفوانيس، فبقولهم معلش متتخضوش ميدو عمره ما عمل نفسه ملاك، ولا عايز الناس تفتكره ملاك!!”.

وتابع ميدو: ‏”كلنا واحنا بيننا وبين بعض بنهزر وبنضحك، وأكيد لو أى حد سجل ليك إنت وصحابك في كلام أكتر من كده ممكن يطلع.. مرة ثانية بأوعدكم هنجيب اللي سرب الفيديو ومش هنسيبه!! صباح الفل عليكم جميعا!!”.

وتوعد ميديو لمسرب الفيديو قائلا:”كلنا واحنا بيننا وبين بعض بنهزر وبنضحك واكيد لو اَي حد سجل ليك انت وصحابك في كلام اكتر من كده ممكن يطلع.. مره تانيه باوعدكم هنجيب اللي سرب الفيديو ومش هنسيبه!! صباح الفل عليكم جميعا!!”.

أول تعليق لأحمد حسام ميدو على «فضيحة» الفيديو
أول تعليق لأحمد حسام ميدو على «فضيحة» الفيديو

شاهد أيضا..

ارتفاع بقيمة 8 جنيها .. قفزة كبيرة في أسعار الذهب

بعد الخسارة من البرتغال.. تعليق صادم لـ «عصام الحضري»

دعاء جمال

دعاء جمال ، صحفيه ومترجمة متخصصة في الشؤون الخارجية ، حاصلة على ليسانس ألسن و تمهيدي ماجستير في ترجمة اللغه العبرية، بحب الرسم والموسيقي ومشاهدة افلام الرعب .

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى