فن و مشاهير

«بحرق البنزين والطاقة لحبايبي».. تعليق صادم لـ هلا رشدى عقب غناءها فى الحرم المكى

 

 

رفضت الفنانة هلا رشدي، التعليق والرد على حالة الجدل المثارة بعد قيامها بأداء مناسك العمرة بالمملكة العربية السعودية، وظهورها وهي تغني في الحرم المكي والنبوي الشريفين.

 

وقالت هلا رشدي في تصريحات صحفية : «أنا كده ما يعني زي ما قلت قبل كده بحرق البنزين والطاقة لحبايبي .. وهو لا تعليق زي ما بيقولوا .. وكل الناس عمرها ما هتجتمع على حد أبدا يعني».

 

وتابعت هلا رشدي، قائلة: «العالم كله ما عداش عليه بني آدم اجتمع الناس على حبه أو على كرهه أو على انك انت في صفه ولا ضده فانا لا تعليق.. واللي عايز ينتقد ينتقد.. وانا كده كده يعني ماشية ماشية باحساسي.. والله اعلم بالنيات بقى».

 

 

 

وتعرضت الفنانة هلا رشدى لهجوم شرس عبر حسابها على موقع التواصل الاجتماعي إنستجرام بسبب فيديو مع ابنها فى الكعبة.

 

وظهرت هلا رشدي فى الفيديو وهي تقوم بالتصوير مع ابنها عبر تقنية التيك توك وعلقت هلا رشدى على الفيديو : “حبيبي يا معز.. قعد ساعات طويلة وما اشتكاش وكان بينزل كل يوم يصلي كل الصلوات ويسمع القرآن والذكر .. قولت أتصور معاه كام صورة وألعب معاه شوية.. وتخيلت ساعتها سيدنا النبي وهوه بيلاعب أحفاده الحسن والحسين وهمه بينطوا على ظهره وهو ساجد وما كانش يرفع راسه من السجود إلا لما يخلصوا لعب.. اللهم صل وسلم عليك يا حبيبي يا رسول الله.. تم بحمد الله توثيق ذكرى السعادة والطمأنينة في حضن الحرم.

 

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى