فن و مشاهير

بيومي فؤاد يكشف حقيقة خلافه مع محمد رمضان.. ورد ناري من الأخير

قال الفنان بيومي فؤاد:” أقسم بالله أنا ماقولتش لم يعجبني مسلسل الأسطورة، ولم أتهم محمد رمضان في أي وقت من الأوقات أنه سبب حرب الشوارع والبلطجة قالهم حسبوني بعد فيلم شد أجزاء”.

وأضاف خلال لقائه في الجزء الثاني من برنامج حبر سري:” وساعتها محمد رمضان كتب:”والله وبقي عندك وقت كمان تبقى ناقد لا خليك في حالك يا زميلي النحيت والدنيا قامت وأنا ماعرفش لأني معنديش سوشيال ميديا وفي صديق كلمني وقالي هو أنت فيه حاجة بينك وبين محمد رمضان !!.

وتابع:” ومحمد رمضان بعدها كلمني وقالي أنا بهزر معاك حتى لو تاخد بالك أنا حاطط الكلام على لسان ناصر الدسوقي الشخصية اللي كانت في الأسطورة. وعلشان أثبت كلامي أنا بدعوك على مسرحية أهلا رمضان”.

وكان أكد الفنان بيومي فؤاد أن السيناريست مدحت العدل هو أول شخص تحدث معه بعد أزمته الأخيرة بالسعودية.

وقال بيومي فؤاد خلال الجزء الثاني من لقائه في برنامج خبر سري مع أسما إبراهيم: “أنا اللي واقف معايا ربنا، وفيه ناس كتير سألت عليا لأني مش صغير في السن وخافوا عليا، ودكتور مدحت العدل أول واحد كلمني والتليفون مكانش معايا ولكن لاقيت مكالمات من جميع أصدقائي”. 

وأضاف بيومي فؤاد: “وصحابي قالولي اوعي تزعل، وأنا كنت خايف أجيب لهم الكلام ما أنا بقيت وصمة دلوقتي.. بالنسبة للأخوة اللي بيشتموني”.

مقالات أخرى قد تهمك

تطورات الحالة الصحية للفنانة فيروز.. إيلي صعب يكشف مفاجأة

معايا تنازل عن القضية.. وفاء مكي تكشف تفاصيل جديدة في أزمة الخادمتين

ياسمين شرف

ياسمين شرف حاصلة على بكالوريوس إعلام جامعة القاهرة تقدير جيد جدا .. أعمل صحفية بقسم التحقيقات في جريدة تحيا مصر ، أهوى كتابة الروايات والرسم .

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى