فن و مشاهير

ليه بتخافي تشتغلي مع جوزك أحمد فهمي؟.. رد صادم من هنا الزاهد يفاجئ الجميع

كشفت الفنانة هنا الزاهد، عن سبب تخوفها من المشاركة مع زوجها الفنان أحمد فهمي في الأعمال الفنية، وذلك خلال لقائها مع قناة أبو ظبي.

وقالت هنا الزاهد، عن سلبيات التعاون مع زوجها في أعمالها الفنية: السيئات إني ببقى شايلة هم إني معملش تصرف يضايقه، زي إني ممكن ميعجبنيش شعري أو حاجة في المكياج، فأقول وسط المشهد أنا عايزة ماكياج، فأحمد يقولي ما خلاص بقى، لكن لو ممثل تاني مش هيقولي كده، وأنا مبحبش أزعل حد أصلًا.

وعن إيجابيات تعاونهما، علقت هنا الزاهد قائلة: الحسنات إنه بيبقى خايف على الشغل ولو عملت مشهد مش حلو زي ما هو مطلوب ممكن يقولي لو عملتيه كده هيبقى أحسن، ولكن لو ممثل تاني هيتكسف يقولي، وممكن يديني إيفيهات.

وكانت قد ألغت الفنانة هنا الزاهد متابعة كريم فهمي شقيق زوجها أحمد فهمي حيث بدا ظهور بوادر مشكلة عائلية بسبب دانيا زوجته.

كما ألغت هنا الزاهد متابعة دانيا زوجة كريم فهمي وحظرتها من حسابها؛ لتؤكد وجود خلاف بينهما.

وعلى الرغم من إلغاء هنا الزاهد لمتابعة شقيقه كريم فهمي وزوجته دانيا إلا أن تدخل البعض قام بتهدئة الأمور بينهما.

وكان علّق الفنان كريم فهمى على أزمة زوجته دانيا والفنانة هنا الزاهد زوجة شقيقه أحمد فهمي.

وكتب كريم فهمى عبر حسابه بفيسبوك: “احنا رجعنا من بره مصر في العيد لقينا في جروب تبع حد بيكتب كلام علي مراتي كذب وافتري … طول عمر مراتي ملهاش علاقة بالوسط الفني ولا بالمشاكل وحتى علاقتنا الأسرية كلها السابقة كلها احترام من جميع الأطراف.. مجانين السوشيال ميديا و مجانين شراء الفولورز دخلونا فيها الله حسبي ونعم الوكيل.. أنا آسف إني برد.. أرجو محدش له دعوة بینا وخلينا في حالنا زي ما إحنا طول عمرنا ومتدخلوناش في مشاكل ملناش دعوة بیها ونبقي كبش فدا مع احترامي للجميع بس كفاية عبث.. أنا مكنتش ناوي أرد عشان عیب بس كفاية كده.. أتمني تكون الرسالة وصلت”.

اقرأ أيضًا: قريب سيد عبد الحفيظ.. مرتضى منصور ينشر صورة ساحر تسبب في فوز الأهلي

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى