فن و مشاهير

محامية زوجة حسن شاكوش تكشف طبيعة مرضها لأول مرة

حالة من الجدل الواسع، أثارتها  هايدي فضالي محامية ريم طارق زوجة مغني المهرجانات حسن شاكوش، بعد تصريحات مثيرة لها الساعات الماضية.

وكشفت هايدي عن طبيعة المرض الذي تعاني منه زوجة حسن شاكوش، قائلة أنها كانت تعاني من عدوى على الرحم من الممكن أن تعطل الحمل.

محامية زوجة حسن شاكوش تكشف طبيعة مرضها لأول مرة

وأشارت هايدي إلى أن حسن شاكوش كثيرا ما كان يعاير ريم بزوجها الأول، وبأن زوجها نقل إليها أمراضا، وكان أهلها يرفضون أن تتركه طوال عام ونصف العام.

وأضافت: “حسن قال في التحقيقات إنه معاشرش ريم، علشان كدا مكانش يعرف هي مدام ولا آنسة، ودا مش صحيح بدليل ان اخته راحت معاها للدكتورة عشان تتأكد إنها سليمة صحيا وما فيش حاجة تمنع الحمل”.

وتابعت: “بيقول إنه ميعرفش إنها متجوزة قبل كتب الكتاب، دا طلب منها ورق كتير أوي واخد البيانات وراح للمأذون، ومكتبش مؤخر الصداق المتفق عليه مع مأذون غير اللي ظهر في الفيديو المنتشر .. الي يعتبر خطبة إشهار”.

وفي وقت سابق، شنت ريم طارق، زوجة مطرب المهرجانات حسن شاكوش، هجوم ناري عليه، الساعات الماضية، وذلك في منشور عبر خاصية «ستوري» على حسابها في «إنستجرام».

وكتبت ريم طارق: «ازاي واحد ضحك على ستات كتيرة من بلدان كتير ووعدهم بالجواز وتيجي ريم بنت الجيران واللي بتقول إنك مربيها وكبرت قدام عينيك ومتعرفش إنها منفصلة؟».

وختمت: «إحنا مش أغبياء يا أستاذ شاكوش ويا ريت تحترم ذكاء جمهورك».

اقرأ ايضا:

«لازم تنفصلوا».. رسالة مفاجئة من طارق الشناوي لياسمين عبد العزيز والعوضي

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى