آخر الأخبار

سما المصري تعلق بطريقة كوميدية على صورة زوجة صلاح: «غيرانة مني».. صورة

تواصل الفنانة الاستعراضية سما المصري، إثارة الجدل عبر حسابها الشخصي عبر موقع التواصل الاجتماعي “إنستجرام”، بعدما طلبت الزواج من اللاعب المصري المحترف ضمن صفوف ليفربول الإنجليزي محمد صلاح.

وعادة سما المصري، مساء أمس الأربعاء لتعلق على الصورة المنتشرة اللاعب وزوجته عقب مباراة ليفربول وروما الإيطالي التي أقيمت أول أمس الثلاثاء في معقل “الأنفيلد” في لندن، وأكدت سما المصري خلال تعليقها على الصورة أن سبب “تكشيرة” زوجة صلاح ماجي صادق، غيرتها من طلب زواجها من محمد صلاح.

زوجة محمد صلاح تظهر بعد مباراة ليفربول وروما
زوجة محمد صلاح تظهر بعد مباراة ليفربول وروما

وعلقت الفنانة الاستعراضية سما المصري على الصورة فقالت : ” وبالفعل قامت خناقة جامدة بين أبو صلاح وأم مكة من ساعة ما عرفت أني عايزة أتجوزه، وهاتك يازعيق وشخط وتكسير في العفش والنيش بقى على الأرض باللي فيه “.

وتابعت سما المصري في تعليقها : ” هي زي أي ست مصرية أصيلة، وصلاح يحلفلها إنه لسة موافقش على الجواز مني وهي مصممة إنها هتقتلني وتخلص الناس من قرفي، وعندها حق بصراحة، طلعت ست بتفهم، أنا نفسي مش طايقة نفسي”.

وأضافت في نهاية تعليقها على الصورة : ” وفي النهاية أحب أقول لأم مكه أنا بحبك لأنك مرات الغالي، وهتبقي زي أختي لما اتجوز صلاح صدقيني، وبحب مكة وهتبقى زي بنتي.. أنتوا عيلتي الصغيرة، وأي حاجة من ريحة حبيب قلبي أبو مكة أشيله في عنيا.. حتى حمايا وحماتي بحبهم أوي وكفاية انهم جابولي أحلى حاجة في الدنيا.. صلاح حبي أنا”.

وبالفعل قامت خناقه جامده بين ابو صلاح وام مكه من ساعه ماعرفت اني عايزه اتجوزه وهاتك يازعيق وشخط وتكسير في العفش والنيش بقي ع الارض باللي فيه ذي اي ست مصريه اصيله وصلاح يحلف لها انه لسه ماوافقش علي الجواز مني وهي مصممه انها هتقتلني وتخلص الناس من قرفي وعندها حق بصراحه طلعت ست بتفهم انا نفسي مش طايقه نفسي…. وفي النهايه احب اقول لام مكه انا بحبك لانك مرات الغالي وهتبقي ذي اختي لما اتجوز صلاح صدقيني وبحب مكه وهتبقي ذي بنتي…انتوا عيلتي الصغيره واي حاجه من ريحه حبيب قلبي ابو مكه اشيله في عنيا حتي حمايا وحماتي بحبهم اوي وكفايه انهم جابولي احلي حاجه في الدنيا صلاح حبي انا…اموووواه????????????????????

A post shared by سما المصري (@samaelmasrii) on

سارة علي

سارة علي، حاصلة علة ليسانس آداب قسم الاعلام جامعة حلوان، عملت بأقسام التقارير والتحقيقات والرياضة بمواقع حريتنا، مصراوي، المواطن، وعملت كمصحح لغوي في مواقع بلدنا اليوم والمواطن، أهوى القراءة والكتابة ولعب الكرة .

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى