فن و مشاهير

محمود سعد يكشف سر وجود بقعة على سرير عادل إمام

شارك الإعلامي محمود سعد، الجمهور بمنشور جديد عبر حسابه على موقع التواصل الاجتماعي “فيس بوك” يتحدث فيه عن تفاصيل علاقته بالفنان عادل إمام.

وقال محمود سعد: ” لما عادل إمام جاب شقته في شارع نادي الصيد خد دور كبير وزوجته كانت ست في منتهى الشياكة كل ما أقوله إيه الحلاوة دي يقول لي ده ذوق هالة، ووراني أوض نوم أولاده”.

سر وجود بقعة على سرير عادل إمام

وتابع: “ودخلت أوضة نومه وأدركت السر في أوضة نومه، لما لقيت بقعة على السرير نفس البقعة اللي كانت عند عبد الحليم حافظ، واللي بتدل أن السرير صاحبه بيقعد فيه كتير مش مسألة نوم بيقعد ساند دماغه على السرير  ففيه علامة في قطيفة السرير.”

ولمشاهدة الفيديو من هنــا

وأضاف محمود سعد: “ووجد جمب سريره كتب كتير وده معناه أنه بيقرأ قراءة متنوعة واتعلمت منه من غير ما أحس أني اقرأ ربع ساعة مثلا في الفلسفة وبعدين في الدين فيكون عنده أكتر من كتاب في أكتر من حاجة.”

وفي وقت سابق، فاجئ “الزعيم” عادل إمام الإعلامي شريف عامر ومتابعي برنامجه “يحدث في مصر” بمداخلة هاتفية في عيد ميلاده أربكت المذيع المصري.

وتحدث شريف عامر، عقب انتهاء الحلقة عن مشاعره والمفاجأة بحديثه للفنان المصري الكبير، قائلا: “النهارده كانت مفاجأة رائعة شخصيا قبل مهنيا”.

وغرد الإعلامي المصري، عبر حسابه الرسمي على تويتر”: “تشرفت بأكثر من مقابلة تلفزيونية معه على مدار السنين، أول مرة كان حوار في الحرة خلال وجوده في أمريكا”.

وأضاف عامر: “قبل أي حوار وبعده، أنا من ملايين الناس اللي في حياتهم دين بابتسامة وضحكة سببها عادل أمام، كل سنة وإحنا طيبين بيك يا أستاذ عادل”.

وبدأ “الزعيم” المداخلة قائلا للإعلامي: “انت بتضحك ليه؟ إحنا لسه قولنا حاجة؟”، ليرد شريف: “مبسوط، والله مبسوط إني بكلمك، كنت طالب من الاستاذة يسرا تقولك كل سنة وأنت طيب، أنت عارف قيمتك عندنا؟”.

اقرأ ايضا:

«مش ناوي ترجع لنا بحاجة جديدة بقى؟».. رد صادم من عادل إمام

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى