آخر الأخبارفن و مشاهير

المثيرة للجدل بسمة وهبة..تفاصيل مفاجئة عن حياتها

من وقت ظهورها وهي تثير الجدل حولها وبعيداً عن فضح أسرار حياة الفنانين في برامجها فحياتها كلها غير متوقعة..سوف نفاجئك بأسرار لم تعرفعها عن بسمة وهبة

الإعلامية بسمة وهبة تسببت في ضجة كبيرة في الفترة الأخيرة على مواقع التواصل الإجتماعى. بسبب فيديو تتكلم فيه عن غدر صديقتها وعن الأزمات اللي مرت بيها.
فقالت أنا بقالي شهر تعبانة وخصوصًا من الناحية النفسية. أكثر من التعب الجسدي بسبب موقف اتعرضت ليه صاحبة عمرى.
اللي جوزها طلقها واتجوز صاحبتها.
وقالت: أنا تعبت من الغدر اللي عملت كده اسمها داليا اخص عليكي يا داليا يا لصة يا خطافة الرجالة.وعلقت على تعليقات المتابعين وقالت: مش داليا البحيري يا جماعة اللي أقصدها.
وأكملت: السرقة مش بتوقف على الخواتم والفلوس ومفيش راجل بيتسرق إلا لو كان من غير قيمة وبيتاخد بسهولة. وداليا دي كده وراحت للراجل اللي زيها اللي خدها من جوزها اللى هو صاحبه. وأكملت كلام وقالت ان اللي بيحصل ده نصب واحتيال تحت إطار الزواج او بيزنس.
وكانت حققت بسمة وهبة شهرة كبيرة بسبب تقديمها لبرنامج على فضائية “اقرأ”. والذي كان واحدا من أهم البرامج الدينية.
وكانت فيه زي الداعية خصوصاً مع الفنانات اللي اعتزلوا وكمان والمحجبات اللي منهم.
وبعد غياب مفاجيء لبسمة وهبة من على شاشة البرنامج الديني. ظهرت بعد فترة طويلة وهي بدون حجاب وبهي تجري لقاءات مع الفنانين والفنانات ببرنامجها “اللعب مع الكبار”.
وهو ما تسبب في عمل جدا كبير جداً ، خصوصاً انها لم تعلن سبب التغير الكبير. وبعد رجوعها من جديد، انتشر خبر طلاقها من رجل الأعمال السعودي أسامة السيد والناس قالت أن خلع الحجاب كان سبب للطلاق.
وقالت بعدها أنها تتمنى ترجع تلبس الحجاب تاني. ولكن لم تنتهي حياة بسمة العاطفية، بعد الطلاق الأول، فاحتفلت بزواجها من ضابط الشرطة علاء عابد،وبعدها انفصلوا لكن عادت له بسمة من جديد.
هذا غير سنتين من الإثارة والجرأة،قدمتهم بسمة وهبة، بعد برنامجها “شيخ الحارة” والذي تكشف فيه أسرار الضيوف. وبعدها قدمت برنامج العرافة في رمضان 2022 من خلال التيلفزيون المصري على قناة المحور.وكان يكشف أسرار كثيرة عن الفنانين.
وفي برنامج العرافة عملت نفس فكرة الشخصية المجهولة التي تتحدث مع الفنانين من شاشة زي برنامج شيخ الحارة.
ودائما اسم بسمة وهبة بيجي مرتبط بالجدل من وقت ظهورها.

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى