فن و مشاهير

زوجة أحمد الفيشاوي تعلن إصابتها بمرض خطير : ” كفاية بقي هموت خلاص”

في تدوينة توسل إلى الله، فاجأت ندي الكامل زوجة الفنان أحمد الفيشاوي، متابعيها على صفحتها بموقع الصور الشهير إنستجرام، وكشفت عن إصابتها بمرض خطير .

زوجة أحمد الفيشاوي تعلن إصابتها بمرض خطير

وكتبت ندي تدوينة قالت فيها : “كفاية بقى هموت خلاص، ومش عارفه لسه عندي إيه، كفاية بقي بجد، الله، تعبانة يارب، اسمع صوتي يارب، أرجوك أنا تعبانة ولا نوم فيه راحة ولا حتى وجع بيروح ساعة، ضعفت أوي وجسمي انهار، وعقليًا قربت أتدمر واتجنن، أرجوك اسمعني، حد يقول لي أعمل إيه”.

واختتمت: “الحمدلله على نعمك يارب بس ولادي مش عاوزة أسيبهم، مش عاوزة أي حاجة تانية حد بيفتكرها إنها مفرحاني أو نعم كتير حد بيبص عليها، أنا مبقتش حتى بعرف اكل زي الناس.. الرحمة يا ناس.

وأثارت ندي الكامل الجدل ي لفترة الماضية على صفحتها بـ فيس بوك، بعد كتابتها تدوينة مبهمة توضح فيها انفصالها عن أحمد الفيشاوي، ولكنها تراجعت مرة أخرى عن قرارها.

موضوعات تهمك 

كلاكيت تاني مرة..سر موافقة غادة عادل الظهور مع الهضبة في إعلان رمضان..وعلاقتها بكليب راجعين

عبرت الفنانة غادل عادل عن فرحتها بظهورها مع الفنان عمرو دياب مرة اخري في إحدي إعلانات شركات المحمول بشركة اتصالات شهيرة، والذي يتم عرضه في الماراثون الرمضاني .

ظهور غادة عادل مع الهضبة

وكشفت غادة عن مشاركتها الاولى مع الهضبة وهو كليب راجعين، وظهرت وقتها كموديل، حيث شهد العمل الظهور الأول لها على المستوى الفني

موضوعات متعلقة :-

هناء عادل

صحفية وعضو نقابة الصحفيين ليسانس أداب قسم اعلام تقدير جيد جد ، أعشق قلمي الحر المصداقية هدفي ..بحب الكتابة من صغري .بهتم بالاقتصاد والبورصة ..وبرضو بحب اخبار الفنانين والمشاهير والكتابة عنهم .

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى