فن و مشاهير

«طلبت الطلاق».. حسن الرداد يفجر مفاجأة عن إيمي سمير غانم

حل الفنان حسن الرداد، الساعات الماضية، ضيفا  في برنامج “كلام نواعم” عبر قناة mbc1، والذي كشف تفاصيل جديدة عن حياته الخاصة.

وكشف حسن الرداد، خلال اللقاء أن زوجته الفنانة إيمي سمير غانم، طلبت منه الطلاق أثناء سفرهما لقضاء شهر العسل.

«طلبت الطلاق».. حسن الرداد يفجر مفاجأة عن إيمي سمير غانم

وقال الرداد: “أقسم بالله وإحنا لسه في الطيارة بهزر معاها ومعرفش إنها بتخاف من الطيران، وأنا في الطيارة ببقى كأني ماشي في البيت متحمس وبحب أتحرك وأفضل أقول الطيارة هتقع، لقيتها قعدت تعيط وتقولي طلقني وزعلت وفضلت أصالحها لحد ما وصلنا المكسيك”.

وأضاف: “في بداية الجواز البنت لما بتضايق بتلاقي كلمة طلقني دي سهلة، لو الراجل ممسكش دماغه في كل المرات ممكن يحصل الانفصال”.

وتابع: “أول سنين جواز من وجهة نظري وتجربتي بيبقوا صعبين أوي عشان تفهموا طباع بعض، وبعد كده في صعوبات أنكم تخلقوا حاجات جديدة والحياة بين الاتنين المتجوزين عايزة نفس طويل”.

وفي وقت سابق، قالت إيمي: “أنا أصلا شخصيتي شخصية أم وكنت مهيأة نفسي، قبل الولادة كنت مدمنة مساعدة أي ممثل كبير في التصوير معانا زي بابا، أو أي حد سنه كبير في الشارع، دلوقتي بقيت أوفر في الاهتمام بالأطفال وأنا أصلا مش بفهم في الأطفال”.

وأضافت: “حاليا مش عارفة أشتغل علشان ابني موجود معايا في كل مكان ومش عارفة أسيبه”.

وعن زوجها حسن الرداد، قالت إيمي سمير غانم: “حسن بيتوتي بطبعه، وبعد الأحداث اللي مررنا بها في عيلته وعيلتي بقى علطول عايز يشوف ابنه، ولو شغال عايز يرجع بسرعة علشان يشوفه ومش بيعبرني”.

وأضافت إيمى سمير غانم :” شخصيتى عكس حسن وبيشوفنى عجوزة وأنا صغيرة”.

اقرأ ايضا:

صورة صادمة لـ ريا أبي راشد تهز مواقع التواصل

 

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى