آخر الأخبار

لحظة ضعف في رمضان!!..اعترافات صادمة ومفاجآت جديدة عن فيديو الفعل الفاضح على الكوبري

من الوقائع اللى أثرت فى كل الناس الساعات الماضية، فيديو الفعل الفاضح بين شاب وفتاة مراهقين في وضح النهار، لم يعملوا حساب لله سبحانه وتعالى ولا للمكان ولا الناس ولا حتى أهلهم.

لم يقف المر عند الواقعه فقط ولكن اعرافاتهم استفزت الناس ايضا، خاصة بعدما اتضح أن الفيديو كان في نهار رمضان فهل تتخيل ذلك، تابعنا سنكشف العديد من المفاجآت عن هذا الفيديو .

فى الساعة الواحدة تطورات كتير بتحصل فى واقعة كوبرى روض الفرج اللى أصحابها عملوا الأفعال غير الأخلاقية دى، من اعترافات منهم أو تصريحات من المقربين لهم زى صديقتها كده اللى كشفت أسرار عن علاقتها بالشاب ده .

الغريب إن الشاب والفتاة مأنكروش او برروا فعلهم ده، لا خالص بمجرد القبض عليهم اعترفوا بوجود علاقة بينهم وأنهم بيحبوا بعض وإن اللى حصل ده مش جديد، وإنهم عملوا كده فى شهر رمضان، فى نهار رمضان تحديدا فى شهر أبريل اللي فات.
وقالوا كمان إنهم كانوا بيعملوا كده، بس مش عارفين العواقب اللى ممكن تحصل بعد فعلهم ده، وإن مجاش فى بالهم إن ممكن بيصورهم، ولأنهم بيحبوا بعض ضعفوا وعملوا اللى عملوه .

وده اللى لاحظوه فعلا الجمهور من خلال لبسهم فى الفيديو إنهم مش شتوى ومناسب للأجواء حاليا بالعكس لبسهم كان صيفي.

وبعد فترة كبيرة من الفيديو ده ،نتشر الساعات اللى فاتت إنتشار واسع جدا،والجمهور اتقسم لرأيين رأى بيقول طبعا إنهم غلطانين و استاءوا من اللى حصل،ورأى بيقول إن اللى صور الفيديو مدان زيهم ويمكن أكتر .

لحد ما تم أخلاء سبيل الشاب والفتاة بكفالة 1000 جنيه ،وده طبعا بعد استجوابهم والتحري فى الواقعة، وطلبت الشرطة التحريات عن اللى صور الفيديو ونشره على السوشيال ميديا،ويشوفوا كان هدفه من نشر فيديو زى ده إيه؟

المفاجأة الكبيرة اللى كشفتها صديقة الفتاة دى إن الساعات اللى فاتت ظهرت بنت اسمها يسرا الغازى على السوشيال ميديا وبتقول إنها صديقتها وإن اللى فى الصورة دى صحبتى وحبيبتى وأرجوا محدش يتكلم عليها وحش، كلنا عارفين إنها غلطت وغلط كبير أوى بس يعنى هو مين فينا صالح طول عمره؟ مين فينا معملش معاصى؟ كل الحكاية إن ربنا أراد فضحهم قدام الناس،أنا مش ببرر الغلط لصاحبتى ومش متخيلة إنها ممكن تعمل كده،وانا شاكة إنه شربها حاجة أو مديها حاجة مش معقول تعمل كده وسط الشارع.

وقالت ليه بتتكلموا عن البنت بس مش تتكلموا عن الولد،اللى هى متعرفش صاحبتها عرفته إزاى،الناس بتقول إنه زميل لهم لكنها متعرفوش ولا عمرها شافته قبل كده، وحسبنت عليها وقالت لها ياللى كنتى صحبتى.

وقالت إن بلاش الكل يهاجمها هى أكيد عارفة إنها غلطانة وغلط كبير ،بس العيب على اللى صور الفيديو،وده زى رأى كتير من جماهير السوشيال ميديا.

بكده الشاب والفتاة مرتكبى الواقعة طلعوا من الموضوع بالكفالة، والمتهم الحقيقى هو اللى صور الفيديو، لكن هيفضل الموضوع ده والواقعة دة قدام عنيهم ومش ممكن ينسوا أبدا إنهم حطوا نفسهم وحطوا أهاليهم فى موقف صعب على أى حد.

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى