منوعات

قصة الشاب الذي قلب السوشيال ميديا وحير الناس هل هو بنت أم ولد!؟

من فترة انتشرت فيديوهات وصور شاب أشعلت السوشيال ميديا بسبب شعره الناعم واهتمامه ببشرته لدرجة حيرت الناس ،  ده حكايته طويله قوي هتعرفهوها في التقرير التالي:

بصراحه يا جماعه احنا زينا زيكم تفاجئنا بالظبط اول ما شفنا صور الوالد ده فيس بوك، الفيس كله ملقوب عليه، ناس كتير مشيرة صوره وبيقولوا انه ولد مش بنت ومستغربين جدا أن شكله كده، شعر طويل وناعم وبشره صافيه بلسم وفي الآخر يطلع ولد، دي بشرته دي مش عند بنات كتير.

إحنا بعد ما شفنا الصور بتاعته على فيس بوك قولنا لازم نشوف قصته ايه عشان نيجي نحكيها ليكم، ماهو أنتم لازم تعرفوا كل كبيره وصغيره بتتم على فيس بوك والسوشيال ميديا عموما، لو دبة النملة حصلت لازم تعرفوها، وده دورنا اللى مفروض علينا ليكم ده أنتم جمهور صفحتنا الحبيب، صح ولا إيه .

المهم أن روحنا دورنا ودعبسنا وراء الصور دى لحد ما وصلنا في الأخر لأسم الولد ده، طلع أن أسمه على، وبعد ماعرفنا أسمه روحنا دورنا على حسابه على تيك توك، لأن أكيد أكيد واحد شبه لازم هيكون ليه صفحة على تيك توك ده أساسى يعنى، الحظ حالفنا ولقينا صفحته وتفاجئنا بعدد كبير من الفيديوهات كلها للواد بشكله ده، الشعر الناعم الطويل والبشرة الصافية زى الحليب، زينا زى غيرنا توقعنا أن الفيديوهات دى هتأكد انه مش ولا ولا حاجه، يمكن تكون بنت وبتهزر، بس للأسف يا جماعة طلع ولد وأسمه علي من مواليد سوريا بيقول إنه عنده 24 سنه ومواليد سنة 1999.

بعد عرفنا ان ده طلع فعلا والد واتاكدنا كده من صفحته وكلامه عليها روحنا نشوف ردود فعل الناس علي وعلى شكله ده، والحقيقة أن الناس طلعت مستغربة جدا زيكم بالظبط، الناس محتاره دول لحد الأن مشككين فيه رغم أنه قال بنفسه أنه اسمه على وقال سنه ومواليد أيه.

كانت من أغرب الأسئلة اللى اتسألته في الفيديوهات هوا بيدخل الحمام الرجالى ولا البناتى في الكافيهات والخروجات، ايوه ماهوا شكله ده يخبل بصراحه، بس هو رد على الناس وقال انه بيدخل حمامات البنات عادى خالص، و ممكن يجى فى بالكم دلوقتى سؤال، هوا باقى الرجالة وضعهم ايه لما بيشوفوه داخل عليهم بالشكل ده، والحقيقة احنا زينا زيكم بالظبط نفسنا نعرف وضعهم ايه لما بيشوفوه، دول أكيد بيتخضوا.

في وسط الأسئلة والحكايات اللى دايرة عن الولد ده، رأى بيقول أنه هوا مبسوط بشكله ده وهوا اللى عايز يظهر بالشكل ده، بيهتم بشعره زياده عن اللزوم وبيعمل زى البنات مابتعمل في حواجبها ووشها عموما، الحاجات دى بتاعت البنات يعنى، ولو ماكنش الولد ده عجبه حاله ووضعه كده أكيد كان غير من نفسه، هو ببساطة خالص لو حلق شعره وبطل الحاجات اللى بيعملها في وشه دى وظبط صوته شويه هيرجع تانى خالص شاب زى كل الشباب اللى نعرفهم .. صح ولا أيه ؟ .. اكتبوا رأيكم في التعليقات شايفينه أزاى ؟

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى