منوعات

عروسان يثيرا الجدل بعد الظهور بالملابس الداخلية في حفل الزفاف

مرة واحدة وبدون أي مقدمات خرج علينا فيديو على السوشيال ميديا لعريس وعروسته في اللحظة الأولى لهم في الفرح وظهرا بالروب وملابسهم الداخلية خلال الاحتفال في فندق فرحهم. فلماذا فعلوا ذلك وأين اهلهم ، هذا ما سنتعرف عليه من خلال التقرير التالي:

خلال الساعات اللى فاتت انتشر فيديو على السوشيال ميديا، كان السبب في حاة غضب كبيرة جدا، وده بسبب عريس وعروسته طالعين للناس بالروب الستان والملابس الداخلية.

الفيديو اللي انتشر مرة واحدة على كل مواقع السوشيال ميديا، ظهرت فيه العروسة وهي طالعه بالروب من غرفتها في أوتيل علشان تدور على عريسها لحد مالقته، واللي طلع هوا كمان بالروب، وكان منظر مش تمام الحقيقة.

الفيديو اللي انتشر ده آثار غضب كل اللي شافوه، وسألوا ليه العرسان دول عملوا كدا، وطلع في النهاية لأنهم مشاهير على السوشيال ميديا وبيحاولوا يعملوا تعليقات كتير عليهم ويلموا تفاعل.

الحقيقه أن الفيديو لم تفاعل فعلا، بس بالسلب، كل اللي شافه استغرب من تصرف العريس والعروسة، تصرف اهوج، وكمان وطالبوا أن الشرطة تدخل وتقبض على العرسان دول، وتحاكمهم باعتبار إن اللي قاموا بيه ده فعل فاضح.

وفيه ناس تانية حذرت من نشر الفيديو ده، علشان ما يطلعش أي حد غيرهم ويحاول يقلدهم في تصرفهم المشين اللى عمله العريس والعروسة.

الناس كمان أخدت الموضوع فى حتة تانية، طلع اللي يسأل هوا العريس ده مالوش أهل يسألوا عليه ولا إيه، يمنعوه من اللي عمله ده، وايه الفندق اللى سمح باللي حصل ده.

والحقيقة إحنا ما نعرفش رد على السؤالين دول، لا نعرف العريس ليه أهل ولا لا، بس لو ليه فا أكيد حايبقي ليهم موقف معاه بعد الفيديو ده، ومش هيسبوه يعدي بالساهل خالص، خصوصا أن كل السوشيال ميديا شافته.

وكمان مانعرفش أسم الفندق اللي ظهر فيه العريس، الصراحة ولا نتمنى نعرفه بعد اللي حصل فيه ده.
وف نهاية الفيديو فا إحنا عايزين نعرف رأيكم في اللي عمله العريس والعروسة دول، وهل ممكن حد فيكم يعملها في فرحه ولا لا، منتظرين رأيكم في التعليقات.

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى