فن و مشاهير

من فيديوهات الرقص حتى قصص الحب…ابنة شيرين عبد الوهاب تثير الجدل

خلصنا من شيرين عبدالوهاب طلعت بنتها.. هذه التعليقات التي بقولها بعض الجمهور على ما تفعله بنت شيرين.. فبعد ما كانت تظهر في فيديوهات الرقص على تيك توك .. الموضوع تخطى كل هذا ووصل أنها ارتبطت وعايشة قصة حب.

هنا بنت شيرين عبد الوهاب اللي عندها 12 سنة ارتبطت وأمها بتشجعها!.. إزاي البنت عملت كده؟ وليه أمها بتشجعها؟ وهل بناتها اتأثروا نفسياً بسبب أنفصالها؟.. كل ده واكتر هتعرفوه معانا في الفيديو ده.

شيرين عبد الوهاب قادرة من وقت للتاني تلفت أنتباه الجمهور ليها ولأسرتها إذا كان بتصريحاتها الغريبة أو فيديوهاتها مع بناتها على التيك توك ، وده اللي بيخلي جمهورها متفاعل معاها ومع منشوراتها واحياناً بتثيرغضب الجمهورها، بسبب الللي بتقوله او اللي بتعمله.

واخرهم لما كانت في حفلة جدة وصرحت بأرتباط بنتها “هنا” وقالت: “هغني الاغنية علشان انتوا بتحبوا وبنتي هنا بتحبها ، لانها بتحب جديد”.

نيجي بقي لـ هنا الفقي وهي بنت المطربة شيرين عبدالوهاب وهي عندها 12 سنة بس عايشة سن مش سنها خالص، واتشهرت هنا ، بس مش عشان هي بنت الفنانة شيرين عبدالوهاب، إنما عشان على طول بتعمل فيديوهات على التيك توك، واللي غريب في الموضوع انها بتصور الفيديوهات وهي بترقص وبملابس ومكياج شافها المتابعين حاجات من مناسبة لسنّها. وده اللي سبب غضب المتابعين على مواقع التواصل الاجتماعي وطالبوا شيرين بـ”رعاية ابنتها”.

وظهرت هنا في فيديو واللي شافه أكتر من 4 مليون متابع على تطبيق التيك توك، وهي وشها كله كدمات ، اللي اثار الجدل والكل بقي يسأل ايه اللي عمل لبنت شيرين كده ؟وهل هي اتعرضت للضرب ؟وياتري من مين ؟ وطلعت هنا في فيديو تاني بتضحك وبتقول كده مجرد مكياج وانا متعرضتش للبهدلة ولا حاجة وأنها كويسة .

وطبعا افعال هنا وفيديوهاتها عرضتها لأنتقادادت كتير من المتابعين ، وأخرهم الفيديو اللي صورته من داخل أوضة نومها مع أصدقائها وهم بيرقصوا على اغاني اجنبية وهي لابسه تيشيرت اسود كات وعاملة ميك اب بكميات كبيرة ، لدرجة انها ظهرت بشكل صدم المتابعين، وكتبولها في التعليقات “أزاي مامتك موافقة انك تظهري بالشكل ده” ، “عندما تغيب الأم وتنشغل بالعشق.. مامي مركزة مع حسام وسايبة البنات عادي”

لكن هنا اتجاهلت كل التعليقات السلبية اللي مكتوب ليها ، وبرضو بتصور فيديوهات مش مألوفه بالنسبة لسنها ، لدرجة ان جالها تعليقات على لبسها المكشوف ، وبعض الناس شبهوها بالفنانة العالمية كورتني كارداشيان، بس من الواضح كده ان شيرين مش بتشوف الفيديوهات اللي بيصوروها بناتها ، بسبب شغلها وسفرها الكتير ، وده اللي بيخلي هنا ومريم يصوروا الفيديوهات بالشكل ده .

شاركونا تعليقاتكم؛ هل ممكن يكونوا بنات شيرين اتأثروا نفسياً بسبب المشاكل اللي اتعرضت ليها مامتهم؟ وهل شيرين كانت فعلاً بتهزر لما قالت ان هنا عايشة قصة حب جديدة؟وهل فعلاً ممكن توافق علي ارتباط بنتها في سن زي ده؟

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى