فن و مشاهير

«مراتي سرقتني».. مفاجآت في نص التحقيقات مع حسن شاكوش

مفاجآت جديدة كشفها مطرب المهرجانات حسن شاكوش، خلال اعترافاته أثناء التحقيق معه بعدما وجهت له زوجته ريم طارق اتهامات بطردها من المنزل وسرقة ممتلكاتها.

وقال حسن شاكوش: ” اللي حصل إن يوم الإثنين مراتي ريم قالت لي: أنا ماشية دلوقتِ وهبعت أهلي ياخدوا حاجتي. فأنا قلت لها خلاص براحتك امشي، وتاني يوم الثلاثاء وأنا ما كنتش موجود في الفيلا أمها وابن خالتها وأخوها كلموني قلت لهم أنا مش موجود ومشيوا”.

نص التحقيقات مع حسن شاكوش

وأضاف: “بعد كده اكتشفت إن فيه مبلغ حوالي 500 ألف جنيه مش موجود عندي في الخزنة وهي اللي سرقتهم من ورايا وده كل اللي حصل.”

وتابع: ” مراتي سرقت مني حوالي ٥٠٠ ألف جنيه من مسكن الزوجية، وعرفت بعد كده إنها كانت متزوجة من واحد اسمه/ أحمد الهواري وأنا ما كنتش أعرف وزورت قسيمة الزواج أمام المأذون وما قالتليش إنها كانت متزوجة من حوالي سنة.”

وأكمل: “مدخلتش بيها هي كانت بتقول لي إنها تعبانة، وبعد كدا قالت لي إنها كانت متزوجة وعندها مرض يمنعها من الجماع.”

وفي وقت سابق، كشفت محامية ريم طارق عن طبيعة المرض الذي تعاني منه زوجة حسن شاكوش، قائلة أنها كانت تعاني من عدوى على الرحم من الممكن أن تعطل الحمل.

وأضافت: “حسن قال في التحقيقات إنه معاشرش ريم، علشان كدا مكانش يعرف هي مدام ولا آنسة، ودا مش صحيح بدليل ان اخته راحت معاها للدكتورة عشان تتأكد إنها سليمة صحيا وما فيش حاجة تمنع الحمل”.

وتابعت: “بيقول إنه ميعرفش إنها متجوزة قبل كتب الكتاب، دا طلب منها ورق كتير أوي واخد البيانات وراح للمأذون، ومكتبش مؤخر الصداق المتفق عليه مع مأذون غير اللي ظهر في الفيديو المنتشر .. الي يعتبر خطبة إشهار”.

اقرأ ايضا:

محامية زوجة حسن شاكوش تكشف طبيعة مرضها لأول مرة

 

 

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى