فن و مشاهير

بتتحامى في واحد عبيط.. رسالة نارية من ريم طارق لحسن شاكوش

أبدت ريم طارق، زوجة حسن شاكوش، استياءها الشديد من الاتهامات التي وُجهت لها من خلال محضر رسمي، بخروجها من منزل الزوجية، والاستيلاء على نصف مليون جنيه.

رسالة نارية من ريم طارق لحسن شاكوش

وشاركت ريم زوجة شاكوش عبر خاصية «ستوري» بحسابها الرسمي بموقع التواصل الاجتماعي «إنستجرام» قائلة: «لحد دلوقتي متكلمتش ولا قولت أيه السبب عشان دي أعراض ناس لكن تروح تتفق مع طليقي يطلع يتكلم وانت عارف أني رافعة عليه قضايا ولم أخذ حقوقي منه إلى الآن».

مقالات أخرى قد تهمك:

طليق زوجة حسن شاكوش يفجر مفاجأة: «مكنش ينفع تتجوز تاني»

ليه ماخلفتيش لحد دلوقتي؟.. رد صادم وغير متوقع من شمس الكويتية

وأضافت: «روحت تتفق معاه عيب عليك عيب تجيب واحد أبويا فاتح له مشروعه ومعايا كل إيصالات الأمانة ومع كذلك محبستوش وأنا قبل ما اتجوزك عملت كل التحاليل الذي تثبت ذلك فشغل رخيص أوي يا حسن لأنك بتتحاما في واحد عبيط زي ده».

وتابعت ريم: «مصر كلها كانت عارفة إني متجوزة وعارفة ليه انفصلت بس أنت اللي حبيت تداري على الموضوع علشان البنات اللي كنت مواعدها بالجواز وقلت لهم أمي عايزة بنت تكون أول مرة تتجوز».

خلاف حسن شاكوش وزوجته ريم طارق

كان تلقى اللواء محمد الشرقاوى، مدير الإدارة العامة للمباحث، إخطارا من العقيد عمرو حجازى، مفتش المباحث، يفيد فيه بحضور ريم صادق -28 سنة- ربة منزل ومقيمة داخل كومباوند شهير، إلى القسم لتضررها من زوجها حسن منصور وشهرته «حسن شاكوش» لقيامه بطردها من منزل الزوجية منذ أيام والاستيلاء على المنقولات الزوجية وشبكتها وإيصال أمانة لصالحها بديل مؤخر الصداق.

ياسمين شرف

ياسمين شرف حاصلة على بكالوريوس إعلام جامعة القاهرة تقدير جيد جدا .. أعمل صحفية بقسم التحقيقات في جريدة تحيا مصر ، أهوى كتابة الروايات والرسم .

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى