فن و مشاهير

عمرو دياب يشارك جمهوره أغنيته الجديدة : ” أحنا بتوع اللى معانا”

شارك الفنان عمرو دياب جمهوره على صفحته الرسمية بموقع “إنستجرام”، كلمات من أغنيته الجديدة المقرر طرحها في الأيام القادمة على قناته الرسمية بموقع اليوتيوب.

كلمات أغنية عمرو دياب الجديدة 

وكانت كلمات الأغنية أسمها “إحنا بتوع اللي معانا” من كلمات صابر كمال ، وكتب : “مافيناش من بكا ع الماضى، ولا عمر يضيع ع الفاضى، القلب أهو لساه عايش، والدنيا أهى لسه قصادى، لو ع اللى جرحنا وفاتنا، أهو درس جديد فى حياتنا، وإن كان على تعبى معاه، أهو راح فى ميزان حسناتنا، ما فيناش بكا ع اللى أذانا، البعد خلاص نسانا، إحنا بتوع اللى بيفضل، إحنا بتوع اللى معانا”.

الأغنية قدمها عمرو دياب، فى حفله الأخير الذى أقيم فى جامعة الأهرام الكندية بمدينة 6 أكتوبر، وقدم خلالها اغاني ” قمرين” ،”وياك” ،”يتعلموا” ،”العالم الله” ،”لو عشقاني” ،”نور العين” ،”ليلى نهاري” ،”راجعين” .. بالاضافة الى مقطعين لاول مرة لاغنيتين ” احنا بتوع اللي معانا” و “قال فاكرينك”.

موضوعات تهمك 

تامر حسني ودينا.. تعرف على نجوم إعلانات المحمول رمضان 2019

عتبر إعلانات المحمول رمضان 2019، من أكثر الاشياء التي ينتظرها محبي التلفاز، وأقل من شهر ويفصلنا عن بداية ماراثون الإعلانات الرمضانية والتي تضم الكثير من النجوم كما شاهدنا خلال السنوات الماضية، والتي يتسابق فيها المشاهير .

لمشاهدة التفاصيل اضغط هنـــــــا

موضوعات متعلقة :-

بعد الهوت شورت ..جنا عمرو دياب بصورة جديدة على “إنستجرام” ومتابعيها “شوف بنتك يا عمرو”

3 قصص حب لـ محمد رمضان في زلزال مع هؤلاء النجمات

هناء عادل

صحفية وعضو نقابة الصحفيين ليسانس أداب قسم اعلام تقدير جيد جد ، أعشق قلمي الحر المصداقية هدفي ..بحب الكتابة من صغري .بهتم بالاقتصاد والبورصة ..وبرضو بحب اخبار الفنانين والمشاهير والكتابة عنهم .

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى