فن و مشاهير

فنان شهير يثير الجدل بشأن أحمد العوضي: «عمل ايه عشان البنات تعيش في مُحن»

أعاد رواد مواقع التواصل الاجتماعي تصريحات سابقة للفنان محمد التاجي، والتي أثارت حالة من الجدل عبر مواقع التواصل الاجتماعي المختلفة، منذ شهور ماضية، بسبب تصريحاته بشأن أحمد العوضي.

فنان شهير يثير الجدل بشأن أحمد العوضي: «عمل ايه عشان البنات تعيش في مُحن»

حيث قال الفنان محمد التاجي، في مقطع فيديو متداول: “حمد لله على سلامتك يا ياسمين.. أنا مش هتكلم أكتر من كده، وأحمد العوضي عمل ايه عشان البنات يعيشو في محنه، ايه يعني أنه واقف جمبها، هو إحنا بنتجوز عشان نسيبهم ونقعد في حتة تانية، شايف أن في شذوذ في الموضوع، انتوا عاملين من الحبة قبة، زي طلاق شيرين كده”.

وتابع حديثه: “مش في عقد، يبقي غصب عنه لازم يقف جمب مراته، وهو لو جراله حاجة هي غصب عنها لازم تقف جمبه، لازم الراجل يقف جمب مراته في أى مِحن من محنها، وكل واحد بيشيل شيلته، لكن ياسمين هي اللي صعبت عليا، اللي اتعمل فيها، أنا مشوفتش لما كانت مع منى الشاذلي، لكن شوفت الـ7 شهور، ووائل أخوها صديقي حتى على الصفحة، وكنت ببعتلها دعمي عن طريقه يعني محبتش أعمل البروباجندا وأكتب أنا واقف جمبك والكلام اللي بيحصل دا”.

ياسمين شرف

ياسمين شرف حاصلة على بكالوريوس إعلام جامعة القاهرة تقدير جيد جدا .. أعمل صحفية بقسم التحقيقات في جريدة تحيا مصر ، أهوى كتابة الروايات والرسم .

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى