فن و مشاهير

هل حسين الجسمي متهم بالتعدد بعد إعلان خبر زواجه

قبل نهاية كل سنة يحدث أمر ويكون حديث المتسخدمين على السوشيال ميدا، وهذا العام قرر حسين الجسمى أن يختتم العام بخبر زواجه، وكن كيف ومتى وكيف استقبلت السوشيال ميديا الخبر هذا ما سنعرفه من خلال التقرير التالي:

 حسين الجسمي يفاجأ جمهوره بعقد قرانه

الفنان حسين الجسمي محدش يقدر يختلف عن جمال صوته .. وان اي اغنية ليه بتعمل بصمة.. ودايما الكلام على السوشيال ميديا كان بيبقى على شغله و بس .. و ده لانه دايما مش بيتكلم عن حياته الشخصية .. واي حد كان بيحاول يتكلم كان بيعرف يهرب من الاجابة بشكل زكي ..

تفاصيل عقد قران حسين الجسمي و الحضور

لحد من ساعات قليلة السوشيال ميديا اتقلبت بخبر ناس كتير اعتبرته مفاجأة حلوة ..و هو ان مدير اعمال الفنان حسين الجسمي ميّار عباس اعلن عن كتب كتاب الجسمي وان زوجته من خارج الوسط الفني.

وقال (( أخي ورفيق دربي الغالي.. فرحتك في يوم عقد قرانك فرحة للجميع.. الله يتمم لك على خير ويسعدك ويديم عليك الأفراح))..

الغريب ان محضرش عقد القران اي فنان او فنانة .. و ديه حاجة ناس كتيرة استغربتها .. واكتفوا بكتابة تهنئة ليه من خلال السوشيال ميديا زي الفنان خالد سليم ..

و أحلام و محمد عساف  وفنانين كتير  و ان اللي حضر الشيخ عبدالله بن زايد آل نهيان، و اقارب حسين الجسمي، و صحابه القريبين جدا ..

 علاقات حسين الجسمي السابقة حديث السوشيال ميديا

طبعا الخبر ده فرح ناس كتير، و ناس كتير بدأت تسال هو مش كان متجوز، طيب هو اصلا انفصل .. وازاي بيقولوا بعد ٤٣ سنة سنجل اتجوز اسئلة كتيرة اتقالت.

وده بيرجع لان في اخبار كتير نازلة في اوقات مختلفة عن زواج حسين الجسمي في ٢٠١٣، و انها كانت من خارج الوسط الفني بردو ، و اسمها حسناء من المغرب، بس الغريب ان الجسمي مكنش بيأكد او بينفي المعلومة ديه.

تعليقات المتابعين بعد اعلان زواج الجسمي

وده اللي خلى الناس تستغرب اول ما الجسمي كتب على تويتر انه عقد قرانه، اه كان في تعليقات كتير بتبارك ليه .. وتعليقات تانية من نوعية (( ازاي .. هي ديه الزوجة التانية ولا التالتة)) و تعليق تاني قال (( انت مش كنت متجوز .. طيب انفصلت ولا لسه ))

تعامل الجسمي مع السوشيال ميديا

والحقيقة ان الفنان حسين الجسمي من اكتر الفنانين اللي مش بيردوا على اي تساؤلات بتتوجه ليه، او انتقادات او هجوم، وبيكتفي انه يقدم شغل جديد و مختلف ودائما بيكون تريند، بس المرة ديه يا ترى هيرد ولا مش هيرد ده اللي هنعرفه الفترة اللي جاية، و عموما الف مبروك يا جسمي.

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى