منوعات

البلوجر سارة محمد تُبكي متابعيها بعد الحديث عن أمنيتها الأخيرة

“نفسي اشوف عيالي يارب، نفسي ربنا يكرمني واشوف قبل ما اتجوز” البلوجر ساره محمد بعلو صوتها قالت عن أهم أمنية في حياتها، وهى أنها ترى مرة أخرى.

ازاي ساره هتقدر تشوف بعد عنيها ماراحت ؟ .. وازاي خطيبها الجديد سيطر على حياتها ؟ .. كل ده وأكتر هنعرفه مع بعض في التقرير التالي:

الجمله اللى قالتها البلوجر ساره في أول الفيديو على قد ماهي هى بتضحك فيها على قد ما أثرت في الناس وبكوا بسببها، ساره بكل عفوية وطيبه قلب قالت إنها نفسها ترجع تشوف تاني، ساره اتكلمت عن أهم رغبه في حياتها دلوقتى، الرغبه اللى بيها البنت هترجع حياتها تتظبط من تانى، هي شايفه كده ومش عايزه غير كده، هدفها الوحيد دلوقتي أنها ترجع تشوف وعشان مين؟ عشان عيالها اللى هيجوا في المستقبل القريب بعد ماتتجوز من خطيبها الجديد.

ساره دلوقتي نفسها تسعد خطيبها الجديد وتكون معاه شريكه حياه زي ماعرفها أول مره في حياته، ساره قبل كده قالت إنها تعرف خطيبها الجديد ده من زمان جدا، الزمن اللى كانت بتشوف فيه، كانت عنيها سليمه وحلوه زي روحها الحلوه الخفيفه، ساره دلوقتي نفسها تشوف عشان لما تخلف من حبيبها الجديد تشوف عيالها وتراعيهم وتاخد بالها منهم، هي نفسها تشوف عيالها من حبيبها الجديد، الأكتر أنها نفسها تشوف حبيبها الجديد نفسه، هي عنيها مش سليمه دلوقتي، بتشوف منها قليل جدا.

ساره من فتره، قيمة أسبوعين وشويه قالت انها عملت عملية في عينيها، ركبت عين صناعية تقدر تشوف منها بعد كده، بس بعد تمارين وأدوية كتيره، هي دلوقتي ملتزمه بالأدوية والتعليمات، وعشان كده عندها أمل كبير من ربنا انها ترجع تشوف تاني كويس، أو على الأقل تشوف ولو بنسبه بسيطه، أهو تشوف خطيبها الجديد، والأهم أنها تشوف عيالها اللى هيجوا منه.

حب كبير بتحبه ساره لخطيبها الجديد خلاها تتمنى تشوف عيالها منه اللى هيجوا في المستقبل القريب، حب لدرجة أن أهم أمنية في حياتها دلوقتي أنها ترجع تشوف تاني عشان لما عيالها يجوا في المستقبل تكون هي شيفاهم، سارة بتحب عيالها من قبل مايجوا أصلا.

الفيديو اللى نشرته ساره وظهر فيها كلامها ده، خلي الناس كلهم على السوشيال ميديا متعاطفين معاها، وكل أماني الناس أن ربنا يشفي ساره ويراضيها بعد معاناة عانت منها البنت طول الفتره اللى فاتت.

ساره أول معرفة الجمهور بها أنها كانت بنت زي القمر مشهوره على السوشيال ميديا بصورها وفيديوهاتها اللى بتعرض فيها لبسها وأسلوبها الشيك في حياتها، وللأسف بعدها زادت معرفة الناس بها بعد اللى حصل ليها و خطيبها الاولاني، لما عينها راحت في واقعة طريق الإسكندرية ومن وقتها وحياتها مش مظبوطه لحد ما ظهر حبيبها الاولاني خالص وأعلنت خطوبتها عليه، بعد إعلان الخطوبة الناس قالت خلاص ساره حياتها هتستقر وتتحسن واحده واحده، وزي ما شوفتوا ساره فعلاً حياتها بتستقر وبقي عندها أمل في الحياة وأنها تقدر ترجع تشوف تاني، ولما تشوف هتشوف خطيبها الجديد وعيالها اللى هيجوا منه في المستقبل.

ادعوا لساره ياجماعه ربنا ييسر لها امورها ويشفي عينها وترجع تشوف تاني، حتى لو بنسبه بسيطه خالص المهم تشوف.

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى