فن و مشاهير

برلنتي عامر تفاجئ الجمهور بأسرار علاقتها مع سعد الصغير

فاكرني مش هعرف اعيش من غيره .. لا ده بيحلم .. برلنتي عامر تستفز سعد الصغير بتصريحات جريئة، وذلك بعد مشكلتهم الأخيرة ، ولكن قبل ذلك فأحيانا نجدهم ينفصلو وأحيانان يتصالحوا، وأيضا يوجد من يشكك في زواجهم ويقول أنه “متصاحبين” ، كل هذا جعل برلنتي تخرج عن صمتها بتصريات ساخنة سنعرفها من خلال التالي:

من كام يوم عرفنا بالحادثة بتاعة برلنتي عامر و اللي اتسبب فيها الفنان سعد الصغير .. و اللي قال ده هي اللي اشتبكت معايا .

و قطعت باسبوري. وده رد فعل طبيعي مني وبعدها بيومين اعلنوا انهم اتصالحوا بس ورا الصلح ده في كواليس كتير .يعني برلنتي طلعت في برنامج تليفزيوني و حكت اللي حصل و ان كل اللي قاله سعد الصغير مكنش حقيقي .

و انها كانت بتحاول تنهي علاقتها بيه بشكل محترم ، بس هو مش عاوز ، واستغل فرصة انها ركبة عربية و راح ماشي وراها بالعربية و حصل التصادم وهو قاصد .و مكتفاش بكده، ده جاب قالب طوب و فضل يخبط في ازاز عربيتها .

والموضوع كبر و راحوا القسم و باتوا فيه وفجأة قرر سعد الصغير انهم هيتصالحوا بس برلنتي عرفت اشتغل الموقف صح قالتلوا عاوز اننا نتصالح يبقى لازم ننفصل .

وقالت كمان انهم انفصلوا قدام شهود  و ان سعد هددها قالها (( هترجعي تاني يا برلنتي.. وهتشوفي)) وكملت وقالت: فاكر اني مش هعرف اعيش من غيره  او ان حياتي وقفت طيب هنشوف هرجعله ازاي

المهم انها فضلت تدافع عن نفسها و ان كل التهم اللي قالها سعد مش حقيقة، بس فجأة نلاقي محمد عامل النضافة،دخل و حضر جزء من الحلقة  لا ده كمان كان اصلا بيحاول يوصل ل برلنتي علشان يطمن عليها  وهو اصلا ميعرفهاش  بس اهو اي حاجة ترجعه تريند تاني.

ولقينا محمد متأثر اوي ويقول: ازاي يعمل فيها كده انا حاولت اكلمك علشان اتاثرت باللي حصلك ومينفعش اللي حصل (طب انت مالك يا محمد.

طبعا قدام الكلام ده برلنتي دخلت في وصلة غزل في محمد  وقعدت تقول انت طيب اوي و كيوت و جدع و لازم نتكلم تاني قولي بس رقمك و هنتكلم.

لحد هنا و كان لازم محمد يمشي لان وجوده مالوش لازمة و ده اللي حصل ومشي فعلا و هوب لقينا برلنتي بتقول : انا كنت قلت اني هركز في شغلي و ولادي بس انا خطوبتي قريب.

وطبعا كان اول سؤال جيه في بال اي حد ( ايوة هو السؤال اللي جيه في بالكوا دلوقتي ازاي تنخطبي و انتي متجوزة سعد انتي كده بتأكيد اشاعة انكوا مكنش في جواز و كنتوا متصاحبين بس.

بس هي جابت من الاخر و قالت انا انفصلت عنه و ساومت على انفصالي ده و من حقي اعيش حياتي من جديد و اللي بيقول اننا كنا متصاحبين ورقة الجواز العرفي معايا و متوثقة في الشهر العقاري و اقدر اوريها لاي حد ))

الغريب بقى يا جماعة ان بالرغم من كتر التصريحات و الكلام الكتير من ساعة ما صدم عربيتها لحد الساعات اللي فاتت سعد الصغير متكلمش ولا نفى و لا طلع هو كمان تصريحات .

طيب يا ترى يا سعد مبتقولش حاجة علشان كلامها صح ولا علشان مش عاوز تكبر الموضوع احنا مستعجلين ليه اهو احنا مع بعض وهنشوف

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى