آخر الأخبار

والدة خطيب البلوجر سارة تفجر مفاجأة مدوية تقلب الموازين

حالة من الحزن خيمت على مواقع التواصل الاجتماعي، بعد تعرض  البلوجر سارة لفقدان البصر وبعض إصابات في المخ في حادث إطلاق نار من قِبل بلطجية أثناء عودتها إلي المنزل برفقة خطيبها.

من جانبها، كشفت والدة مصطفى خطيب البلوجر سارة محمد، مفاجآت جديدة عن الموضوع قائلة: “سارة دي أنا بحبها دي بنتي أنا مخلفتش بنات وهي بنتي”.

والدة خطيب البلوجر سارة تفجر مفاجأة مدوية تقلب الموازين

وتابعت: “أول ما شوفتها في المستشفي لما روحت إترميت عليها، ومامتها وباباها دخلو المستشفى ولا كأن بنتهم اللي عاملة حادثة كانو داخلين عادي خالص”.

وعن رفضها لزواج ابنها من سارة بعد فقدها بصرها قالت:” لا يمكن أرفض لإرتباطه بها لأن دة قدر وكان ممكن ابني اللي يحصله كدة، وحاولت أزورها ومامتها قالت لو جيتي البيت أنا هعمل مجزرة”.

فيما كشف مصطفى مفاجأة جديدة قائلًا: “إحنا كنا سايبين بعض ولسة راجعين لبعض قبل الحادثة ومرجعناش بشكل رسمي إحنا كنا بنتكلم من غير ما يبقى فيه خطوبة وأهلها عارفين وسارة كانت معايا كل يوم بشوفها وبنتقابل واحنا أصلا جيران والبلكونة جنب البلكونة”.

وفي وقت سابق، قال مصطفى، خطيب سارة في مداخلة هاتفيه مع الإعلامية ريهام سعيد، قائلا: «أنا بوجه كلامي دا لكل الناس ولسارة، أنا بحبها وسألت عليها من أول يوم الحادثة وكنت معاها وروحت معاها البيت، كنت بروحلها المستشفى وأسال عنها بس أهلها رافضين».

وتابع: «أنا من وقت الحادثة في المباحث ومشغول، وأنا طلعت البيت أكتر من مرة بس أهلها رفضوا الزيارة وكل يوم بكلم والدها، وإحنا هنكمل الخطوبة عادي وهنجيب الدبل، بس مش وقته إننا نكتب كتاب، وأهم حاجة اطمن على سارة والفرح خلال 6 شهور».

 

 

 

 

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى