آخر الأخبار

مي كساب تتوعد لأوكا في حال لم تحصل على هدية «عيد الأم» منه

تشارك الفنانة مي كساب ، متابعيها على مواقع التواصل الاجتماعي باستمرار لحظات من حياتها اليومية، الأمر الذي يجعلها عرضة أحياناً للجدل.

ونشرت مي، عبر حسابها الشخصي بموقع تبادل الصور والفيديوهات إنستجرام، صورة “سيلفي” لها مع إبنتها فريدة، وعلقت عليها قائلة: «الصورة دي كنت باعتاها لمحمد اخويا كان كل يوم يطمن عليه في رحلتي الجديده مع الأمومة وطبعا شكلي فيها ما شاء الله زي ما أنتم شايفين قمر ١٤ كنت مسميه الفتره دي من حياتي لا انام كلوب».

وأضافت: «بأمانه تعب حلو جدا أنا اشتقتله عاوزه أولد عشان أعيش نفس الأحاسيس دي تاني في قله النوم والتعب وارجع اعيطلكم في يومياتي واترحم علي أمي اللي تعبت فينا وضحت بحياتها علينا».

وتابعت مي قائلة: «وفِي سبيل سعادتنا السنه دي عيد الأم انا ماما بس فريدة بتقولي بابا عادي جداً كلنا عندها بابا أوكا ديدا».

وتوعدت لزوجها المطرب الشعبي أوكا: «شان كده لو بابا يا قلب بابا ما جابليش هديه عيد الام ليلته سوده».

واختتمت مي: «الله يرحمك يا أمي يا طعم الحياه وحشتيني ووحشني حضنك شبع أمك منك وأشبع منها.. يوميات حامل هرموناتها مش قابه عليها».

الصورة دي كنت باعتاها لمحمد اخويا كان كل يوم يطمن عليه في رحلتي الجديده مع الأمومة وطبعا شكلي فيها ما شاء الله زي ما أنتم شايفين قمر ١٤ كنت مسميه الفتره دي من حياتي لا انام كلوب بس بأمانه تعب حلو جدا انا اشتقتله عاوزه أولد عشان أعيش نفس الأحاسيس دي تاني في قله النوم والتعب وارجع اعيطلكم في يومياتي واترحم علي أمي اللي تعبت فينا وضحت بحياتها علينا وفِي سبيل سعادتنا السنه دي عيد الام انا ماما بس فريدة بتقولي بابا عادي جدا كلنا عندها بابا اوكا ديدا عشان كده لو بابا يا قلب بابا ما جابليش هديه عيد الام ليلته سوده الله يرحمك يا أمي يا طعم الحياه وحشتيني ووحشني حضنك شبع أمك منك وأشبع منها #يوميات_حامل_هرموناتها_مش_قابه_عليها

A post shared by Maiikassabofficial (om Farida) (@maiikassabofficial) on

يذكر أن مي كساب أثارت الجدل، مؤخراً، بسبب تصريحها أنها ستغير لون شعرها وحذرها الجمهور من فعل ذلك خاصة وأنها متقدمة في شهور الحمل الجديد، على اعتبار أن الصبغة تؤذى الجنين على حد وصفهم، إلا أنها طمئنتهم على صحتها وصحة جنينيها باستشارتها للطبيب.

شاهد أيضًا:

إيناس عز الدين تتعرض لانتقادات لاذعة بعد إعلان طلاقها.. ونشطاء: كاذبة!

ليلى علوي تستبدل «الكعب العالي» في مهرجان الأقصر بـ«الكوتشي الأبيض»

سارة عماد

سارة عماد، من مواليد القاهرة بالرغم من سني الصغير الا اني اشتغلت في الصحافة من ٣ سنين . اتخرجت من كلية الاداب وبحب القراءة والكتابة.

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى