فن و مشاهير

«المبلغ سيصدمك».. حسن شاكوش يكشف مفاجأة مدوية عن تكلفة حفل زفافه

تحدث مطرب المهرجانات حسن شاكوش عن حفل زفافه وعن هجومه على ممتنعي حضور حفل زفافه، كما تحدث عن سجود زوجته له في حفل الزفاف.

وقال حسن شاكوش خلال لقائه في برنامج العرافة الذي يعرض عبر قناة المحور: أنا كلمت تامر حسني في التليفون في شغل وقولتله ده فرحي وأنا عايزك شغل شوف هتعمل معايا إيه وبعتلي قالي ألف مبروك والدنيا غليت ووفر فلوسك وجالي من غير مقابل بفرقته.

وعن هجومه ضد ممتنعي فرحه قال شاكوش: أنا بحب الناس دي وكنت بتمنى يكونوا موجودين ودي طريقة تعبير عن زعلي وممكن الناس تفهمني غلط وبهدد بس دي طريقتي وطريقة كلامي

وأشار شاكوش، إلى أن حفل زفافه تكلف 4 مليون و200 ألف جنيه وأن الفنانين لم يتقاضوا أجر بالحفل.

وسبق ووجه مطرب المهرجانات حسن شاكوش رسالة إلى من امتنعوا عن حضور حفل زفافه وقال في لايف عبر حسابه بموقع تبادل الصور والفيديوهات انستجرام: اللي مش هتحتاج قفاه دلوقتي هتحتاج وشه بعدين، وأي حد أنا عزمته وهو كان فاضي ومجاش ده مووضع تاني وكلنا في الأخر في مركب واحدة، الناس اللي جتلي الفرح أنا مكتفي بيهم الواحد زعل واتصدم أن في ناس كانت قريبة ومجتش الفرح.

ياسمين شرف

ياسمين شرف حاصلة على بكالوريوس إعلام جامعة القاهرة تقدير جيد جدا .. أعمل صحفية بقسم التحقيقات في جريدة تحيا مصر ، أهوى كتابة الروايات والرسم .

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى