فن و مشاهير

بعد اتهامه بسرقتها.. رد ناري من عمر سنايبر على البلوجر سارة محمد

رد عمر سنايبر، على اتهام البلوجر سارة محمد له بسرقة حساباتها الرسمية على مواقع السوشيال ميديا خلال فترة مرضها، وذلك من خلال مقطع فيديو نشره على حسابه الشخصي، عبر موقع تبادل التواصل الاجتماعي فيسبوك.

وقال عمر، خلال مقطع الفيديو: صفحة إيه اللي اسرقها، دي صفحتها على الفيسبوك كان عليها 2000 متابع بس وبسببي أنا وصلت للعدد الكبير اللي عندها، بالتالي أنا اللي شهرتها ومش جاي اتشهر على حسابها زي ما قالت.

وتابع: سارة محمد دي قالت على كل اللي وقف جنبها في أزمته وحشة سواء الإعلامية ريهام سعيد أو أهلها، يا جماعة أنا شوفت أهلها بعيني كانوا حرفيا خدامين تحت رجلها ومنهارين من العياط عليها، وكانت بتتعامل معاهم بأوحش أسلوب، مش عاوز أتكلم اكتر من كده.

وكانت كشفت البلوجر سارة محمد، ما فعله صديقها عمرو سنايبر معها خلال فترة مرضها، وذلك من خلال منشور دونته عبر حسابها الشخصي، على موقع تبادل الصور والفيديوهات إنستجرام.

وقالت سارة محمد: أنا مكنتش ناوية اتكلم في أي حاجة خالص لحد عمرو ما اتكلم في كومنت أن الناس بتهاجمه بسببي، وأنا أصلا في الفيديو متكلمتيش على تامر حسني ولا جبت سيرته في حاجة، أي العلاقة أنه يكتب كومنت ويشوه صورتي، وأنا معملتلهوش حاجة إلا أنه عاوز يطلع تريند ويتشهر على حسابي أنا، وعلى حساب صحتي النفسية.

وتابعت: أنا ما صدقت أن يهبدأ أرجع لحياتي تاني، أتمنى يا عمرو أنك تبطل تكتب كومنتات عندي ملهاش لازمة وتعمل بالعيش والملح، وللعلم أن هو الوحيد اللي كنت عطيته باسورداتي راح حاول يسرق أكونت الفيسبوك والتيك توك كمان.

وأضافت: كان عايز يطلع تريند على حسابي وعلى حساب صحتي النفسية.. وطلب من إدارة الفيس إزالتي من الصفحة وعمل حاجات كتير بس كنت ساكتة علشان العيش والملح.

اقرأ أيضًا: باظت.. عمر كمال يكشف مفاجأة نارية بشأن علاقته بـ طليقة أحمد الفيشاوي

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى