آخر الأخبارفن و مشاهير

بعد الخناقة.. أحمد العوضي يفتح النار على شقيق ياسمين عبد العزيز (صور)

شارك الفنان أحمد العوضي جمهوره على مواقع التواصل الاجتماعي صورة جديدة له من كواليس مسلسل «الاختيار» المقرر عرضه في السباق الرمضاني 2020.

ويُذكر أن المسلسل من بطولة أمير كرارة، أحمد العوضي، وتأليف باهر دويدار، وإخراج بيتر ميمى في رابع تعاون بينهما في الدراما بعد ثلاثية «كلبش» الذي قدموها سويًا، من إنتاج «سينرجي».

اقرأ أيضًا

محمد حماقي يخرج عن صمته ويعلق على إصابته بفـ.ـيروس كـ.ـورونا (فيديو)

بعد الإعلان عن إصابات في مصر.. فنانة شهيرة تعلن إصابتها بكـ.ـورونا

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by احمد العوضي_ Ahmed Elawady (@ahmed.elawady) on

وفي وقت سابق، هاجم الفنان وائل عبد العزيز شقيق ياسمين عبد العزيز العوضي عبر حسابه على «فيسبوك أحمد العوضي».

https://www.youtube.com/watch?v=WPDpadIA20s

وكتب وائل عبد العزيز في منشور عبر حسابه: «بص يا بني أنا لما فاض بيا آخر مرة بعتلك رديت علّيا وشتمت فيا وفي عيلتي، الغلط مش عليك الغلط على اللي سابتك تغلط في أهلها كلهم واللي يسمح لحد يغلط في أهله يسمح بأي حاجة تاني تحصلهم».

وأضاف وائل: «أنا عايز أعرف دلوقتي إنتو إزاي عايشين مع بعض في البيت والشغل بدون صفة ولو في صفة محدش صرح بيها ليه!! أنا بردو اللي بعمل فضايح وهيا دي الأصول!! ماتعلنوا جوازكم، طيب قسمًا بالله أنا مش هسيب حقي وسمعتي وسمعة أهلي إلا لما الأمور تتحط في نصابها الصحيح.. واللي هيغلط فيا زي الناس اللي فاتت من الزملاء المطبلاتيه أنا هاخد حقي بالقانون وأخيرًا للناس المحترمة لو ليك أخت حط نفسك مكاني ؟!».

أحمد عز الدين

صحفى مصرى عملت بالعديد بالمواقع والصحف المصرية والعربية ، بحب الكتابه وعمري ما اعتبرت انه مجرد شغلانه بتقبض عليها فلوس اخر الشهر.

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى