فن و مشاهير

«متربتش على كدا».. هنا الزاهد تفجر مفاجأة بشأن انفصالها عن أحمد فهمي

 علقت الفنانة هنا الزاهد على الشائعات التى تتردد حولها والتى انحصرت فى الفترة الماضية فى أنباء انفصالها عن أحمد فهمى والتى كانت حديث السوشيال ميديا.

وقالت هنا الزاهد، خلال مداخلة هاتفية ببرنامج كلاكيت، المذاع على راديو نجوم إف إم: “أنا مش بركز خالص في أي حاجة برا شغلي، أنا بشتغل بس، بعمل شغلي وأشوف فيدباك الجمهور وبعدين اتطرق للشغل اللي بعده.”

هنا الزاهد تفجر مفاجأة بشأن انفصالها عن أحمد فهمي

وتابعت: “أنا مش بركز في الحاجات التافهة، ولا برد على الإشاعات ولا على الحاجات السلبية، أنا بحب الحياة والطاقة الإيجابية، وفي حاجات أهم بكتير من الكلام اللي بيتقال”.

واختتمت: “وأنا مليش في الحاجات دي، ومش متربية على إني أقعد أتكلم، لا أنا بشتعل وأخلي شغلي يتكلم عني.”

وفي وقت سابق، قالت هنا الزاهد عن شائعات طلاقها عن زوجها: “لو في أي حاجة بتحصل الناس كلها هتعرفها، مبحبش أطلع أقول لا أو آه، لإني بحس إنها بتكبر الموضوع أكثر”.

وأضافت:  “التمثيل معه له مزايا وعيوب، أبرز العيوب حرصي على عدم القيام بتصرف يضايقه، بكون شايلة هم إني معملش تصرف يضايقه، ساعات ميعجبنيش حاجة في شعري أو ميكاب، وفي وسط المشهد أقول إني محتاجة تظبيط، فيقول لي ما خلاص بقى.”

وأكملت: “أحمد فهمي حريص على الإدلاء برأيه في المشاهد التي أقدمها ويدفعني نحو تقديم الأفضل، يقول لي ممكن تعمليه أحلى، وممكن يديني إفيهات ونجرب”.

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى