فن و مشاهير

“محدش ضربك على إيدك”.. انتصار تهاجم كاملة أبو ذكري على الهواء

حلت الفنانة انتصار، الساعات الماضية، ضيفة ببرنامج “ع المسرح” الذي تقدمه منى عبد الوهاب.

وخلال القاء هاجمت انتصار، المخرجة كاملة أبو ذكري، بعد التصريحات المسيئة لها بسبب عدم انضباط مواعيدها في التصوير.

“محدش ضربك على إيدك”.. انتصار تهاجم كاملة أبو ذكري على الهواء

وقالت انتصار: “عاوزاها تبطل تتكلم في البرامج عني، أصل أنا بتأخر في التصوير ومش هتشعل معايا تاني، خلاص ماتشتغليش، محدش ضربك على إيدك وقالك اشتغلي معايا بالعافية”.

وتابعت: “أنا مش منضبطة ومش مستريحة معايا في شغلي بلاش تشتغلي معايا”.

وأضافت: اطلعي في البرامج اتكلمي عن نجاحاتك وأعمالك، واللي يجيبك يجيبك عن شخصيك مش عشان تذمي في زمايلك، عيب لما الآخرين يستغلوكِ ماتبقيش ضحية، أنتِ كبارة وجامدة ومن أهم المخرجات في الشرق الأوسط”.

كما كشفت الفنانة انتصار، موقفها من الدخول في تجربة عاطفية جديدة والزواج مجددًا، قائلة: “ياما كنا مطلوبين للزواج وزهقنا بقى واكتفينا”.

وأضافت خلال لقائها ببرنامج “ع المسرح” المذاع على قناة “الحياة”: “عمري ما أخاف سواء مرغوبة أو مش مرغوبة من الرجال من كم ما كنت مرغوبة، ولو أعجبت بشخص ممكن أخد المبادرة وأكلمه وأعرب له عن إعجابي أو حبي له”.

وتابعت انتصار: “دقة القلب لأي شخص صادقة جدا مبتكذبش وعاملة زي الكهربا، وهنا تكون حدثت الشرارة الأولى وتكمل هذه اللحظة اكتمال حلو لأنها لحظة ربانية مش شرط العلاقة تكمل ويتجوزوا ويخلفوا ولاد وبنات بس المؤكد هتحصل حاجة حلوة حتى لو شهر أو يوم أو ساعة وهنا تتلاقى الأرواح، والود حصل والواحدة تبقى عزيزة على الشخص وهو كمان عزيز عليها”.

 اقرأ ايضا:

“ليه كل الفنانين بيحبو الأهلي؟”.. رد مفاجئ من أنغام

 

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى