منوعات

ليلى عبد اللطيف تكشف مفاجأة مدوية عن ياسمين عبد العزيز وأحمد العوضي

قالت عالمة الفلك اللبنانية  ليلى عبد اللطيف إن الفنانة ياسمين عبد العزيز من المتوقع أن تعود لأحمد العوضي والحب يدق بابها من جديد وستعيش سعيدة وذلك بعد إنفصالهما بشكل رسمي منذ فترة.

وأضافت خلال الجزء الثاني من لقائها مع بسمة وهبة في برنامج العرافة:” وشيرين وحسام حبيب لو رجعوا لبعض مش هيكملوا المشوار لأنها زيجة غير ناجحة وأنا أحب شيرين وطيبة ونفسيتها حلوة وأنا والناس كلها نفسي ترجع زي زمان إحنا كنا شايفنها لعبة وصوتها مفيش منه اتنين.

ومن ناحية أخرى كانت قالت خبيرة الفلك والأبراج ليلى عبد اللطيف:”أنا بنت لشيخ أزهري وأمي كانت محجبة، وتوفى والدي ودخلت أنا وإخواتي البنات الاتنين في ملجأ من سن 7 سنين، بعد لما تجوزت ماما لأن جدي جوزها لشخص آخر وخلفت منه 7 صبيان”.

معاناة ليلى عبد اللطيف

وأضافت خلال لقائها ببرنامج “العرافة” المذاع علي قناة “النهار”:”لما دخلت الملجأ أو دار الأيتام وكان عمري 7 سنين وهند 6 سنين وثناء 5 سنين، واتربيت لحالي وخفت لحالي وبردت لحالي وجوعت لحالي واتبهدلت لوحدي”.

وتابعت:”أنا نمت وأنا طفلة قمت لا لقيت ماما ولا بابا ولا اتربيت مع أخواتي الصبيان، وبقيت أنا وأخواتي البنات في الملجأ، واللي شوفناه من عذاب في الملجأ محدش شافه”.

ولفتت:”طوني خليفة قال لي ممكن تكتبي قصة حياتك قلت له لأ، لأن لو كتبت قصة حياتي هأذي ولادي وعلشان كده عمري ما هكتبها، من العذاب اللي شوفته”.

مقالات أخرى قد تهمك

هو اللي كلمني.. إمام عاشور يحرج ميدو على الهواء في برنامج رامز جاب من الآخر

رد فعل غير متوقع من نجم الزمالك بشأن حلقة إمام عاشور مع «رامز»

ياسمين شرف

ياسمين شرف حاصلة على بكالوريوس إعلام جامعة القاهرة تقدير جيد جدا .. أعمل صحفية بقسم التحقيقات في جريدة تحيا مصر ، أهوى كتابة الروايات والرسم .

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى