فن و مشاهير

تصريح مفاجئ من مها أحمد عن زوجها مجدي كامل.. لن تصدق ماقالته

حالة من الجدل الواسع، أثارتها الفنانة مها أحمد، الأيام الماضية، بعد قيامها بسب المتابعين في بث مباشر على تطبيق “تيك توك”، مستخدمة ألفاظ خارجة.

كما وجهت مها كلام وتصريحات عن زوجها الفنان مجدي كامل قائلة: ” مجدي كامل او النجم مجدي كامل او الدكتور مجدي كامل ، او الدكتور الفنان مجدي كامل ضوفره بينقط أدب .. مجدي كامل لما بيمشي على الارض .. الارض بتتهز من العلم اللي هو فيه “.

تصريح مفاجئ من مها أحمد عن زوجها مجدي كامل.. لن تصدق ماقالته

وتابعت: “مجدي كامل استاذ و مثقف و عارف قيمة نفسه ، تاريخه حافل بالمسلسلات و الأفلام المشرفه ..مجدي كامل ما بيشربش السيجارة ، عارفين يعني ايه واحد ما بيشربش السيجارة في زمن اغبر زي ده”

وأضافت: “كل شعرايه في جسم مجدي كامل بتقول انا محترم انا متربي انا ابن ناس مجدي كامل بيدُرس.. تمثيله لوحده بيدُرس ، مجدي كامل الدكتوراه اللي عاملها في مجلد انا مش قادرة اقراه و بيتدرس للطلبه، انا هاخد حق جوزي بالأدب لإن انا جوزي مؤدب “.

ووجهت مها أحمد، رسالة قاسية لجمهورها خلال البث المباشر قائلة: “يا خدمات بطلوا كفاية.. أي خدامة هتفتح بوقها بالشبشب وأنا قعدتي دي عشان المصلحة واحدة.. إحنا عملنا اللي علينا ورينا أخركم إيه يا بعدة.”

وأضافت:”الواحد هيرجع وأقول ربنا يشفي كل مبتلى أو مريض، قلة الدعم بتجيب حالة مش طبيعية وكلنا بنكتئب.

وتابعت: “فيه واحد بيعبر عن حاله ويطلع لايف ويبقى تريند، يعني فيه واحد ما من ضمن الناس المدمنة طلب مني نتخانق مع بعض عشان يطلع تريند، رغم إنه عمل حاجة وطلع بيها تريند وكسب تعاطف الناس.”

اقرأ ايضا:

“فيلم مستر إكس السبب”.. مفاجأة جديدة في طلاق هنا الزاهد وأحمد فهمي

 

 

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى