آخر الأخبارفن و مشاهير

سما المصري توجه رسالة نارية لمرتضى منصور.. وتهدده بهذه الطريقة (فيديو)

أثارت الفنانة الاستعراضية سما المصري حالة من الجدل، وذلك بعد بنشرها مقطع فيديو جديد على موقع تبادل الصور والفيديوهات الشهير «إنستجرام» وهى تتمرن على لعبة الكيك بوكس بإحدى الصالات الرياضية، وتنتقد رئيس نادي الزمالك، مرتضى منصور.

وظهرت سما في أول الفيديو الذي تداوله النشطاء بشكل كبير وهي تقوم بأحد التدريبات الرياضية العادية ثم بعد ذلك قامت بالتدريب على لعبة «كيك بوكس».

وقالت سما من خلال الفيديو إن ممارسة هذا اللعبة مهمة للغاية من أجل الدفاع عن النفس في مواجهة التحرش الذي ازداد بصورة كبيرة في مصر.

وقالت «سما» في الفيديو: «مرتضي كان المحامي بتاعي من 10 سنين ولاغية التوكيل وهو عارف لغيتوا ليه ولو دكر اطلع قول لاغيته ليه»، متابعة: «أنت بتقول علي نفسك مستشار وانت مش مستشار ورفعة عليك قضية لانتحالك صفة مستشار».

وأضاف: «أنت عايز ايه مني اللي عايزه مش هتوصلوا، لو كنت قدرت توصلوا زمان كنت قدرت دلوقتي أنا مش ليك وقولتلك الكلام ده من 10 سنين وأحترم سنك».

واستطردت: «لمرتضي أنت شهرتك أبو صفيحة وده مش عيب ده اسم عيلتك، وأبوك كان حارس عقار في روض الفرج، وربنا يشفيك لو عندك حاجة في دماغك ممكن تكون بسبب إنك بتخاف تنام في الضلمة طلعني من دماغك».

أحمد عز الدين

صحفى مصرى عملت بالعديد بالمواقع والصحف المصرية والعربية ، بحب الكتابه وعمري ما اعتبرت انه مجرد شغلانه بتقبض عليها فلوس اخر الشهر.

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى