آخر الأخبار

شاهد| سما المصري تشعل حربها مع تامر أمين من جديد

عادت الفنانة سما المصري لإشعال الحرب بينها وبين الإعلامي تامر أمين من جديد، بسبب هجوم الأخير المتكرر عليها بسبب ملابسها العارية وتصرفاتها على مواقع التواصل الاجتماعي.

ونشرت سما، صورة لتامر أمين برفقة المطربة ليال عبود، عبر حسابها الشخصي بموقع تبادل الصور والفيديوهات إنستجرام، رداً على انتقاده لملابسها.

وعلقت سما على صورة “أمين” مع المطربة، قائلة: «طب ما الباشا حلو أهو وبيتصور مع مزز وكمان بيحضنها من وسطها ماعرفتكش أنا كده يمكن بيسندها لا تقع !؟».

وتابعت: «أومال بس قالب دماغنا وبتشتم اللي بتلبس عريان والستات اللي لبسها أوفر هتدخل النار والشرف والاخلاق والمبادئ وكلام في الدين مالك ومال الدين إنت ماتخليك في سهراتك».

واستطردت سما، قائلة: «هم ستات مصر وحشين ولبسهم مش محترم وتقعد تشتم فيهم وستات الاجانب لبسهم حلو ومحترمين؟؟اه ياابو وشين».

ههههه….طب ماالباشا حلو اهو وبيتصور مع مزز عريانه وكمان بيحضنها من وسطها…ماعرفتكش انا كده….يمكن بيسندها لا تقع؟؟طب مايجيب طوبه يسندها بيها وخلاص…..لاوكمان عارف انه بيتصور يعني محدش مغفله وبيصوره من غير ماياخد باله.قدام الكاميرا بتعمل كده اومال ورا الكاميرا بتعمل اييييه؟؟ اومال بس قالب دماغنا وبتشتم اللي بتلبس عريان والستات اللي لبسها اوفر هتدخل النار والشرف والاخلاق والمبادئ وكلام في الدين…مالك ومال الدين انت ماتخليك في سهراتك وفضايحك دي وسيب كل واحده في حالها ولا الواحد اللي بيسرق فاكر كل الناس حراميه ذيه ؟؟؟.وعمال تقل ادبك وتقول هم المصريين جابوا فلوس الفسيخ منين وانت مالك انت هو انت حد سالك جبت فلوس سهراتك اللي بتسهر بيها وبتتصور مع الفسيخ الزفر اللي معاك دي منين؟؟ولا هم ستات مصر وحشين ولبسهم مش محترم وتقعد تشتم فيهم وستات الاجانب لبسهم حلو ومحترمين؟؟اه ياابو وشين يابتاع سهرات النسواااان العريانه …….اظهر وبان يابتاع النسوان?????…..شمااااال?????…احضن ياحبيبي احضن….هتقول فوتوشوب هجيبلك السبكي نفسه يشهد عليك انك كنت سهران معاهم وانت اللي طلبت انك تتصور مع الوليه دي واسمها ليالي عبود من لبنان ودي وليه قد امك وانت بتحب الستات الكبيره كمان وكنتوا سهرانين في شيراتون وممكن اقول اكتر من كده بس انا باستر ع الولايا اقصدها هي مش انت ماتفهمش غلط….هههههه……تاني نقول ياتامر ياامين البس عشان خارجين…نيهااااا…..فوتوشوب شوب دا ياتوتو؟؟??????

A post shared by سما المصري (@samaelmasrii) on

شاهد أيضًا:

محمد هنيدي يبطح فنان شهير ويصالحه بـ«سيلفي»

أسرار ومعلومات عن ناتالي بورتمان.. هاجمها اليهود بسبب فيلم تدمن استخدام الإبر الصينية

أكرم حسني عن لقائه بالطفلة زينة: «أنا اللي كنت محتاج أشوفها مش هي»

ناتالي بورتمان تفاجئ الجميع في أول تعليق لها على رفض حضور حفل في إسرائيل

جمعت بين زوجين وفيديو وضعها في موقف مُحرج… مواقف مثيرة للجدل من حياة حليمة بولند

شاهد| أول تعليق من حليمة بولند عن سحب تراخيص المركز الرياضي النسائي

سارة عماد

سارة عماد، من مواليد القاهرة بالرغم من سني الصغير الا اني اشتغلت في الصحافة من ٣ سنين . اتخرجت من كلية الاداب وبحب القراءة والكتابة.

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى